آخرین وضعیت کرونا در بناب/ الزام ادارات به استفاده از ماسک
آخرین وضعیت کرونا در بناب/ الزام ادارات به استفاده از ماسک
امین رفیعی گفت: در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب یکصد تخت بیمارستانی برای درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب ، به نقل از آناج ،امین رفیعی فرماندار بناب ، با پرداختن به وضعیت کرونا در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان بناب نیز مانند سایر شهرهای استان در گیر این بیماری بوده و تمامی پروتکل‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش درمانی شهرستان بناب از همان روزهای اول در حالت آماده باش بودند تصریح کرد: در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب یکصد تخت بیمارستانی برای درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است، همچنین  مرکز غربالگری کرونا در این شهرستان فعال بوده و روزانه از 50 نفر تست کرونا گرفته می‌شود.

رفیعی با اشاره به آمار مبتلایان در این شهرستان گفت:تاکنون از آغاز کرونا، 414نفر در شهرستان بناب به علت ابتلا به کرونا بستری بوده که از این تعداد 333نفر از بیمارستان با حال عمومی مناسب ترخیص شدند. 31 نفر در این مدت فوت کرده و در حال حاضر 22نفر بستری می‌باشند. نمونه آزمایش 183 نفر نیز مثبت اعلام شده است.

فرماندار بناب یادآور شد: به کلیه ادارات و سازمان‌ها اعلام شده استفاده از ماسک در محل کار اجباری بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. جلسات غیر ضروری اداری تعطیل و اکیب‌هایی بازرسی در نقاط مختلف شهر حاضر شده‌اند. واحدهای تولیدی و اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند پلمپ خواهند شد.