آسفالت ریزی میادین ورودی شهری بناب بر عهده شهرداری است/ حدود ۱۰ کیلومتر از کل ۸۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی شهرستان نیاز به آسفالت ریزی دارد/ آسفالت ریزی بخش هایی از جاده های موصلاتی بناب از اردیبهشت سال آینده
آسفالت ریزی میادین ورودی شهری بناب بر عهده شهرداری است/ حدود ۱۰ کیلومتر از کل ۸۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی شهرستان نیاز به آسفالت ریزی دارد/ آسفالت ریزی بخش هایی از جاده های موصلاتی بناب از اردیبهشت سال آینده
رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای بناب گفت: کار مرمت و آسفات ریزی تمامی میادین ورودی شهرستان بناب از جمله میدان امام علی (ع) از وظایف شهرداری بناب محسوب می شود.

علی سلیمانی فر صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای بناب، با تاکید بر اینکه ورودی های شهر بناب میدان امام علی (ع) میدان امیرکبیر و میدان سپاه طی سالیان اخیر توسط شهرداری بناب زیرسازی و تا شعاع ۱۰۰ متر احداث و آسفالت ریزی شده است اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم  زیر سازی های مناسب و همچنین عدم آسفالت ریزی به موقع این محل به شکل فعلی تبدیل شده است و شهرداری می بایست به عنوان متولی امر این منطقه را اصلاح کند.

وی افزود آسفالت ریزی، مرمت و نگهداری میادین ورودی شهر بناب بر عهده شهرداری بناب می باشد چراکه این مناطق جزو محدوده های داخل شهری شهرستان بناب محسوب می‌شوند و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب در خصوص وضعیت آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان بناب گفت: چیزی حدود ۸۰ کیلومتر راه های مواصلاتی شهرستان بناب محسوب می شود که تنها حدود ۱۰ کیلومتر از این محورها نیاز به بازسازی و آسفالت ریزی مجدد دارند.

وی افزود: سال جاری بیش از 2/5 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان از طرف محور بناب به مراغه و همچنین مسیر رفت و بناب به طرف عجبشیر آسفالت ریزی شده است.

علی سلیمانی فرد با تاکید بر اینکه همزمان با شروع فصل آسفالت‌ریزی از اواخر اردیبهشت کار آسفالت ریزی محورهای مواصلاتی شهرستان بناب مجدداً آغاز خواهد شد گفت: در نظر داریم از طرف نیروگاه حرارتی شهرستان بناب به طرف میدان امام علی (ع) را به صورت کامل آسفالت ریزی کنیم.

وی در پایان با اشاره اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب طی جلسه ای با شهرداری بناب داده است که در صورت امکان در هنگام آسفالت ریزی محور بناب – عجب شیر در صورت امکان اطراف میدان امام علی ع نیز آسفالت ریزی شود، تاکید کرد:همانطور که گفتیم مجددا تاکید می کنم این موضوع تنها در حد قول و قرار می باشد و شهرداری می بایست پیگیر کارهای آسفالت ریزی محدوده کاری خود باشد و ما نیز در صورت امکان حتما همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ داود زیبائی