آسفالت ریزی گسترده از الویت های اصلی شهردای بناب برای سال آینده/بودجه 120 میلیارد تومانی شهرداری بناب برای سال 1400 / پروژه کمربندی بعثت سال آینده تکمیل خواهد شد
آسفالت ریزی گسترده از الویت های اصلی شهردای بناب برای سال آینده/بودجه 120 میلیارد تومانی شهرداری بناب برای سال 1400 / پروژه کمربندی بعثت سال آینده تکمیل خواهد شد
شهرداری بناب در تشریح عملکرد و برنامه های شهرداری بناب برای سال آینده گفت: آسفالت ریزی معابر و خیابان های اصلی شهر بناب از الویت های این نهاد همزمان با شروع فصل کاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، جواد نظام پرست در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بناب با تاکید بر اینکه طی ۵ ماه اخیر تلاش های بسیار زیادی برای زیبا سازی و رفع مشکلات شهری بناب انجام شده است، اظهار داشت: از زمان قبول سکان هدایت شهرداری بناب توسط بنده با توجه به شروع فصل بارش و سرما برخی از اقدامات زیباسازی شهر و همچنین عمرانی انجام شد.

وی افزود: طی پنج ماه اخیر در زمان بارش برف و باران کار برف‌روبی نمک پاشی و همچنین تمیز کردن جوی های آب توسط عوامل زحمتکش پرسنل شهرداری به خوبی انجام شد و خوشبختانه با فراهم کردن بعضی از زیرساخت ها شاهد آبگرفتگی در سطح شهر نسبت به سال های گذشته نبودیم.

شهردار بناب با بیان اینکه با وجود بارش باران و سرما ۲۸ محله در سطح شهر بناب طی چند ماه اخیر آسفالت‌ریزی شدند، گفت: قطعا اگر فرصت آب و هوایی اجازه می داد محلات بیشتری را آسفالت می‌کردیم اما با این وجود از ۵۵ محله هدف توانستیم ۲۸ نقطه را آسفالت ریزی کنیم که آمار خوب و جالبی در این برهه کوتاه زمانی به حساب می آید.

جواد نظام پرست یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری طی چند ماه اخیر توجه ویژه به کف پوشی معابر اصلی و فرعی شهری بناب  عنوان کرد و گفت: خوشبختانه برخی از نقاط مهم شهر مانند محله زرگران، اکبر آباد، خیابان امام و سایر نقاط شهری بناب کفپوش سازی شدند.

وی تصریح کرد: شهرداری در نظر دارد برخی از محلات فرعی و کوچه ها را در صورت تمایل اهالی کف پوش سازی کند که این کار برای 100 متر مکعب به بالا قطعاً انجام خواهد شد و اهالی می‌توانند به صورت جمعی درخواست‌های خود را برای شهرداری ارسال و شهرداری نیز با همکاری آنها و تهیه مصالح نسیت یه کف پوشی اقدام خواهد کرد.

کلیددار شهر بناب یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در سال آینده را آسفالت ریزی گسترده در محلات هدف و همچنین لکه گیری و آسفالت ریزی خیابان‌های اصلی شهر بناب عنوان کرد و گفت: به نظر داریم با شروع فصل کاری اقدامات بسیار گسترده‌ای را برای آسفالت ریزی معابر انجام بدهیم چراکه مهمترین نیاز امروز شهر بناب را آسفالت آن می دانیم.

شهردار بناب در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب در خصوص وضعیت پروژه کمربندی بعثت گفت: این پروژه از ابتدای سال جاری شروع شده است و حدود ۴۰ درصد پیشرفت دارد و قطعاً جزو اولویت های شهرداری در سال آینده به حساب می‌آید که البته نهال کاری و جدول گذاری آن در حال اجرا می باشد.

نظام پرست در خصوص وضعیت بودجه شهرداری بناب برای سال آینده گفت: شورای اسلامی شهر بودجه ای حدود ۱۲۰ میلیارد تومان برای سال 1400 در نظر گرفته است که همین میزان بودجه در سال 99 حدود ۹۰ میلیارد تومان و سال ۹۸ حدود ۵۵ میلیارد تومان بود که امیدواریم با تخصیص کامل اعتبارات بتوانیم پروژه‌های عمرانی و کارهای زیبا سازی شهری بخصوص پل میدان معلم را انجام بدهیم.

وی افزود: متاسفانه آحاد مردم شهرداری را نهادی بدهکار می دانند اما در واقع شهرداری بناب از محل عوارض مبالغ بسیار زیادی را طلبکار میباشد و در صورت ساماندهی دریافت عوارض می تواند خدمات بسیار گسترده ای را به مردم بدهد لذا در همین راستا با عناوین مختلف مانند طرح تشویقی و تخفیف ۲۵ درصدی سعی کردیم عوارض را ساماندهی کنیم تا شهرداری بتواند درآمد بهتری داشته باشد و خدمات گسترده‌تری را بدهد.

شهردار بناب یکی از اهداف مهم شهرداری بناب در راستای بهبود فضای شهری و همچنین ساماندهی ساخت و سازها را توجه ویژه به انبوه سازی عنوان کرد و گفت: در همین راستا و با هدف حمایت از انبوه سازی کسانی ساختمان های مرتفع و البته استاندارد  را بسازند با هدف حمایت از آنها از طبقه ۵ به بالا در صدورپروانه ۲۰ درصد تخفیف خواهند گرفت.

کلیددار شهر بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل زحمت کش شهرداری بناب گفت: خوشبختانه معوقات و حقوق پرسنل شهرداری تا اسفند ماه واریز شده است و امیدواریم تا چند روز آینده عیدی و حقوق اسفند آنها نیز واریز شود و امیدواریم در ادامه با همکاری مردم و تلاش شبانه روزی عوامل شهرداری بناب شاهد پیشرفت و شکوفایی شهر بناب در همه عرصه ها باشیم.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی