آغاز تغییرات در فرمانداری‌ها/ چرخش مدیریت از ملکان تا سراب
آغاز تغییرات در فرمانداری‌ها/ چرخش مدیریت از ملکان تا سراب
معاون استاندار آذربایجان شرقی با حضور در شورای اداری شهرستان‌های سراب و ورزقان، حسن یحیوی را به عنوان فرماندار جدید سراب و محمدباقر خانی را بعنوان فرماندار ورزقان معرفی کرد.

به گزارش صدای بناب به نقل از آناج، چرخش فرمانداران آذربایجان‌شرقی از شهرستان ملکان آغاز شد و امروز به شهرستان سراب رسید. معاون استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان‌های سراب و ورزقان و با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان‌ها، به ترتیب حسن یحیوی را به عنوان فرماندار جدید سراب و محمدباقر خانی را بعنوان فرماندار ورزقان معرفی کرد.

حسن یحیوی، متولد سال 1343 در تبریز، دارای مدرک کارشناسی حقوق بوده و سابقه تصدی بخشداری سراب و خسروشاه، مدیر امور حقوقی شهرداری تبریز و مشاور حقوقی فرماندار تبریز را در کارنامه کاری خود دارد.

وی با آغاز دولت یازدهم به عنوان فرماندار هریس منصوب شد و پس از آن نیز به مدت 4 سال به عنوان فرماندار ورزقان مشغول به خدمت بوده است.

گفتنی است محمدباقر خانی متولد 1353 در اهر، دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری است و پیش از این در پست‌های کارشناسی در فرمانداری‌های کلیبر، چاراویماق، اسکو و ملکان و بخشدار مرکزی شهرستان ملکان مشغول به کار بوده است. وی در آخرین مسئولیت خود در مجموعه وزارت کشور، تصدی فرمانداری ملکان را بر عهده داشته است.

همچنین در روزهای گذشته، صابر تقویمی بعنوان فرماندار ملکان منصوب شده بود.

چرخش و تغییر مدیریتی درحالی انجام میگیرد که پس از گمانه زنی های رسانه‌ای مبنی بر تغییرات در سطح فرمانداری شهرستان‌ها، مدیرکل سیاسی و معاون امنیتی،سیاسی استاندار این مسئله را تکذیب کرده بودند.