آغاز عملیات محلول پاشی درختان شهری بناب
آغاز عملیات محلول پاشی درختان شهری بناب
شهردار بناب از آغاز عملیات سمپاشی و معلولین پاشی درختان شهری بناب با هدف جلوگیری از آفت درختان و همچنین کشتن قارچ های مضر خبر داد

جواد نظام پرست صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از آغاز عملیات سمپاشی درختان سطح شهر بناب با هدف دفع آفات و مبارزه با بیماری های گیاهی به خصوص قارچ های مضر خبر داد.

شهردار بناب با تاکید بر اینکه این کار برای مقاوم سازی درختان در مقابل آفات بسیار ضروری است، گفت: سمپاشی درختان که به صورت رنگ سفید بر روی تنه درختان مشاهده می شود به صورت کاملاً تخصصی توسط اکیپ فضای سبز شهرداری بناب در سطح شهر بناب انجام شده و همچنان ادامه دارد.

شهردار بناب با بیان اینکه عملیات سمپاشی و محلول پاشی در کلیه معابر و پارک‌های اصلی شهرداری بناب همچنان در حال انجام می باشند گفت: این کار تا پایان انجام کامل طرح اجرا خواهد شد تا بهاری سرسبز در سطح شهر بناب شاهد باشیم.

وی در پایان از شهروندان خواست با هدف جلوگیری از مسمومیت های احتمالی مراقبت های لازم را اتخاذ کرده و در انجام هر چه بهتر از عملیات معلوم پاشی و سمپاشی همکاری لازم را به عوامل فضای سبز شهرداری بناب داشته باشند.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی