آموزش و پرورش کیفیت آموزش مجازی را افزایش دهد
آموزش و پرورش کیفیت آموزش مجازی را افزایش دهد
فرماندار بناب گفت: آموزش و پرورش باید کیفیت آموزش مجازی و برنامه شاد را بالا ببرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از مهر  امین رفیعی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و همکاری مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در بحث بازگشایی مدارس با اشاره به کنترل شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته در سطح شهرستان اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در سطح کشور اگر در شهرستان بناب نیز این محدودیت‌ها به موقع اجرا نمی‌شد با فاجعه بزرگ انسانی مواجه می‌شدیم.

وی اضافه کرد: قطعاً با برچیده شدن برخی از این محدودیت‌ها طی روزهای آتی شاهد افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا خواهیم بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه فرهنگیان عزیز نقش مهمی در اجرای برنامه آموزشی شاد دارند؛ گفت: فرهنگیان با اختصاص ساعات بیشتری به اجرای برنامه شاد در آموزش و بالا بردن کیفیت و کمیت تربیت دانش آموزان و آموزش آنها تلاش کنند.

رفیعی سپس با اشاره به مثبت اعلام شدن آزمایش ۵ نفر از دانش آموزان و ۳ نفر از فرهنگیان شهرستان تصریح کرد: اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست و اولیا در این ارتباط تصمیم گیر هستند؛ ولی فرهنگیان عزیز برای پاسخگویی به اشکالات و سوالات دانش آموزان و والدین آنها در مدارس حضور دارند.

وی از مسئولین بهداشت و درمان شهرستان خواست برای اطلاع دقیق مردم آمار بیماران کرونایی شهرستان به طور شفاف اعلام شود.