احداث بیمارستان 270 تخته خوابی گامی مهم در توسعه خدمات پزشکی و درمانی بناب
احداث بیمارستان 270 تخته خوابی گامی مهم در توسعه خدمات پزشکی و درمانی بناب
نماینده مردم بناب در حاشیه بازدید امروز خود از بیمارستان امام خمینی ره بناب و سایر پروژه های درمانی گفت: احداث بیمارستان 270 تخته خوابی گامی مهم در توسعه خدمات پزشکی و درمانی بناب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بناب صبح امروز جهت بازدید از وضعیت بخش کرونایی و پروژه های درمانی در بیمارستان امام خمینی ره بناب حاضر و به همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان گفت: بیش از یک و نیم سال از ظهور بیماری منحوس کرونا می گذرد و کادر درمان به خوبی و با تلاش مضاعف کار خود را انجام دادند و ما قدردان این زحمات هستیم.

شیخ رضا باقری بنابی در خصوص وضعیت بخش درحال احداث MRI بیمارستان امام خمینی ره بناب گفت: با راه اندازی و به بهره برداری رسیدن بخش ام آر آی علاوه بر مردم شهر بناب همچنین شهرهای همسایه و حتی شهرهای غرب کشور می توانند از خدمات حوزه بهداشت و درمان ام آر آی این شهر به نحو احسن استفاده کنند چراکه این بخش یکی از بخش های پیشرو در ارائه خدمات نوین درمانی در جنوب استان تلقی می شود.

نماینده مردم بناب از پیگیری بسیار خوب احداث بیمارستان 270 تخته خوابی در این شهرستان خبر داد و گفت: قرار است این بیمارستان شیک و مدرن با اعتباری حدود 700 میلیارد تومان در بناب احداث شود و جایگزین بیمارستان امام خمینی ره گردد که این اعتبار اختصاصی در ردیف بودجه بخش بهداشت و درمان از وزارت بهداشت و درمان پیگیری شده است.

وی در پایان گفت: تعدادی دیگر از پروژه های درمانی در سایر نقاط شهرستان درحال احداث هستند که امیدواریم با تکمیل آن ها بناب را به عنوان قطب درمانی استان معرفی کنیم.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی