اخذ کرایه اضافی از مسافران توسط رانندگان غیر قابل بخشش است/ همشهریان تخلفات را به شماره ۳۷۷۲۶۹۰۰ اطلاع بدهند
اخذ کرایه اضافی از مسافران توسط رانندگان غیر قابل بخشش است/ همشهریان تخلفات را به شماره ۳۷۷۲۶۹۰۰ اطلاع بدهند
رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه اخذ هرگونه کرایه اضافه خارج از تعرفه این سازمان خلاف قانون است گفت: همشهریان در صورت مشاهده تخلف موضوع را به ما اطلاع رسانی کنند.

کریم صمدزاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با تاکید بر اینکه تعرفه های جدید سازمان حمل و نقل مشخص و به تمام رانندگان ابلاغ شده است، اظهار داشت:  اخذ هرگونه کرایه اضافه خارج از مصوبه خلاف قانون می باشد و ما به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: رانندگانی که نسبت به اخذ کرایه اضافه اقدام کنند در مرحله اول جریمه نقدی و در صورت تکرار خودروی آنها تا چند روز به پارکینگ انتقال داده خواهد شد که در خدمات بعدی این سازمان قطعا متضرر خواهند شد.

صمد زاده: تصریح کرد: قطعا به صورت ناشناس تمامی اعمال رانندگان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب را رصد می کنیم لذا امیدواریم رانندگان در اجرای قوانین و برخورد مناسب با مسافران دقت بیشتری داشته باشند.

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب در پایان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی رانندگان و مسافران را ضروری عنوان کرد و گفت: همشهریان هرگونه تخلف اعم از اخذ کرایه اضافه و سایر  تخلفات را به همراه شماره پلاک خودرو به شماره تلفن   37726900 اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ دا.د زیبائی