افزایش ۳.۵ برابری سرانه آموزشی آذربایجان شرقی
افزایش ۳.۵ برابری سرانه آموزشی آذربایجان شرقی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از افزایش ۳.۵ برابری سرانه آموزشی آذربایجان شرقی درمقایسه با قبل از انقلاب خبر داد.

به گزارش صدای بناب به نقل از مهر پیام صدقی عصر امروز در آئین کلنگ زنی و افتتاح ۵ باب فضای آموزشی در بناب استفاده از ظرفیت خیران و مدرسه سازان را یکی از برجسته ترین و مهم ترین ویژگی های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی برشمرد و گفت: در این راستا همه ساله خیران و نیکوکاران مساعدت های بسیار وسیعی می کنند به گونه ای که افزون بر ۵۰ درصد فعالیت های عمرانی این اداره کل توسط این قشر انجام می شود.

وی با اشاره به افزایش سرانه آموزشی بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب گفت: سرانه آموزشی در آذربایجان شرقی قبل از انقلاب ۱.۵ متر بود که بعد از انقلاب این میزان به ۲.۵ متر افزایش یافته و نزدیک به ۳.۵ برابر افزایش یافته است.

به گفته وی، هم اکنون ۳۳۰ پروژه مدرسه سازی به صورت مشارکتی در آذربایجان شرقی در حال احداث است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مسئولان شهرستان بناب و مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان اذعان کرد: نوسازی و احداث مدارس در شهرستان بناب در شرایط مطلوبی بوده و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.