امام خمینی ره اسلام را احیا کرد/ضرورت توجه مردم به انتخاب افراد اصلح در شورای شهر
امام خمینی ره اسلام را احیا کرد/ضرورت توجه مردم به انتخاب افراد اصلح در شورای شهر
امام جمعه بناب گفت: امام خمینی ره با اقدامات خود علاوه بر ایجاد انقلاب اسلامی ایران دین اسلام را در سطح جهان احیا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجه الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی صبح امروز در مراسم گرامی داشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: اسلام طی صد سال گذشته به دست مستکبران جهانی منزوی و ضعیف شده بود که امام خمینی (ره) با اقدامات خود موجب احیا و گسترش اسلام در جهان گردید.

امام جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه جهانیان امروز بیش از گذشته به اسلام گرایش پیدا کرده اند گفت: انقلاب اسلامی طی 42 سال اخیر این ذهنیت را در بین جهانیان بخصوص کشورهای ضعیف و تحت استعمار به وجود آورد که می توانند در مقابل استکبار ایستادگی و از حق خود دفاع کنند.

وی تصحیح کرد: نمونه بارز گسترش اسلام و تفکر انقلابی را می توانیم در مردم فلسطین مشاهده کنیم که در مقابل رژیم صهیونیستی با آن همه ادعا و قدرت ایستادگی و از حق خد دفاع می کند.

شیخ مصطفی باقری بنابی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها را نمونه ای از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: قبل از انقلاب تمامی پست و سمت ها به صورت فرمایشی و بدون دخالت مردم برگزار می شد و کسی جرات اعتراض نداشت.

امام جمعه شهرستان بناب در پایان حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را خواستار شد و گفت مردم به انتخابات به خصوص شورای شهر توجه ویژه داشته باشند تا چهار سال آتی شاهد تحولات خوب و اساسی در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/رقیه فتحی بنابی