امتحانات دانشگاه بناب به احتمال زیاد به صورت مجازی برگزار می‌شود
امتحانات دانشگاه بناب به احتمال زیاد به صورت مجازی برگزار می‌شود
معاون آموزشی دانشگاه بناب گفت: تعدادی زیادی از دانشجویان ما غیر بومی هستند و به همین خاطر گزینه ما برای برگزاری امتحانات به صورت مجازی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، به نقل از خبرگزاری دانشجو سجاد هاشمی مطلق، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بناب با اشاره به زمان برگزاری امتحانات پایان ترم گفت: هنوز زمان امتحانات دانشگاه مشخص نشده است و این بستگی به ستاد ملی کرونا و دستورعمل وزارت علوم دارد البته ما پیشنهاد‌های برای روش برگزاری امتحانات داریم.

هاشمی در ادامه مطرح کرد: تعدادی زیادی از دانشجویان ما غیر بومی هستند و به همین خاطر گزینه ما برای برگزاری امتحانات به صورت مجازی است و البته بحث اینکه امتحانات به صورت حضوری برگزار شود در حال بررسی است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بناب تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا دانشگاه‌های در اسفند ماه تعطیل شد و ما مجبور شدیم برای جبران کلاس‌های که تشکیل نشده بود از ۹ فروردین کلاس‌های جبرانی به صورت آفلاین برگزار کنیم و همچنین از ۱۶ فروردین کلاس‌های آموزشی دانشگاه شروع شد و تاکنون تقریبا صورت مرتب برگزار شده است و اگر برگزاری کلاس‌ها به همین روال ادامه پیدا کند امتحانات ما هم به موقع برگزار خواهد شد و اگر مشکلی در آموزش مجازی نداشته باشیم کلاس‌های مجازی تا خرداد ماه به اتمام میرسد.