امروز گرمترین روز  بناب در  سال جاری تا به این تاریخ  / ثبت دمای ۴۰ درجه سانتی گراد در بناب
امروز گرمترین روز  بناب در  سال جاری تا به این تاریخ  / ثبت دمای ۴۰ درجه سانتی گراد در بناب
رئیس اداره هواشناسی بناب گفت: امروز ۳۰ تیرماه دمای هوای در بناب به ۴۰ درجه سانتی گراد رسید که گرم ترین روز سال تا به اینجا به ثبت رسیده است.

رسول رستمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از به ثبت رسیدن دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ای در بناب خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بالاترین میزان گرما در بناب یعنی ۴۰ درجه سانتیگراد به ثبت رسید.

وی افزود با ثبت این دما می توان گفت که امروز تا به اینجای سال گرمترین روز سال در شهرستان بناب بوده است و از ابتدای سال شاهد چنین گرمایی نبودیم.

رئیس اداره هواشناسی بناب با بیان اینکه ثبتت دمای ۴۲ درجه سانتیگراد در سال ۹۷ تا به امروز گرم‌ترین سال به بناب طی چندین سال اخیر بوده است گفت: از بدو تاسیس هواشناسی بناب سال ۹۷ تا به امروز چنین گرمای در بناب به ثبت نرسیده و امروز نیز دمای هوای بناب با ۴۰ درجه سانتیگراد به گرمترین روز سال در سال ۱۴۰۰ تبدیل شده است.

وی در پایان گفت: متاسفانه از ابتدای سال جاری تا به امروز میزان بارندگی در سطح شهرستان بناب بسیار کم بوده است که امیدواریم شاهد افزایش این نعمت الهی باشیم تا مشکل کم آبی هر چه سریعتر برطرف شود.