املاک غیر مجاز یکی از مهمترین عوامل گرانی مسکن و اجاره در بناب/ ضرورت افزایش دوربین های های نظارتی در سطح شهر
املاک غیر مجاز یکی از مهمترین عوامل گرانی مسکن و اجاره در بناب/ ضرورت افزایش دوربین های های نظارتی در سطح شهر
فرماندار بناب گفت: فعالیت های املاک مسکن غیر مجاز در این شهرستان موجب گرانی مسکن و اجاره در این شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی ظهر امروز در جلسه کمیسیون سرقت شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی شهرستان بناب جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت ها در سطح شهرستان بناب گفت: ایجاد امنیت امری بسیار مهم و ضروری برای هر شهر محسوب می شود و خوشبختانه شاهد هستیم نیروی انتظامی با همکاری سایر ارگانهای امنیتی به خوبی در این شهرستان ایفای نقش کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دستگیری فوری سارقان طلافروشی اخیرا در این شهرستان توسط نیروی انتظامی و سایر ارگان های امنیتی خبری خوب برای امنیت شهرستان بود و مردم از این که سارقان با چنین سرعتی به سزای اعمال خود رسیدن احساس امنیت بیشتری پیدا کرده اند.

فرماندار بناب گسترش دوربین های امنیتی در سطح شهر را عاملی بسیار مهم در جلوگیری از سرقت آن و همچنین پیگیری سرقت ها عنوان کرد و گفت: عوامل مربوط به نصب و راه اندازی دوربین های شهر می بایست دوربین‌های با کیفیت بالا در نقاط مختلف شهر نصب تا هیچ سارقی نتواند در این شهر به راحتی اعمال زشت خود را انجام بدهد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در بخشی دیگر از سخنان خود از فعالیت برخی املاک غیر مجاز در سطح شهرستان بناب گلایه کرد و گفت: یکی از مهمترین عواملی که باعث گرانی مسکن و همچنین اجاره بها در این شهرستان شده است فعالیت غیرکارشناسانه و خودسرانه برخی از املاک های غیر مجاز است.

وی خاطر نشان کرد: از نهاد های مربوطه به خصوص اداره صنعت معدن و تجارت انتظار داریم در مدت زمانی بسیار کوتاه این املاک غیرمجاز را ساماندهی و آنها را جهت گذراندن دوره های آموزشی و همچنین کسب مجوز اجبار کنند.

فرماندار بناب در پایان گفت: ما قصد نداریم مانع فعالیت و قطع درآمد کسی شویم اما وجود این گونه املاک که به وفور در سطح شهر دیده می شوند مشکلات بسیار زیادی را در حوزه قیمت‌های مسکن و زمین و همچنین اجاره بهای منازل به وجود آورده‌اند و ما اجازه فعالیت این املاک را نخواهیم داد.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی