اموال بلوکه شده شهرداری بناب توسط تامین اجتماعی آزاد می شود
اموال بلوکه شده شهرداری بناب توسط تامین اجتماعی آزاد می شود
بدهی شهرداری بناب به تأمین اجتماعی تقسیط و ملک بلوکه شده در اختیار شهرداری قرار می گیرد.

به گزارش صدای بناب، به نقل از فارس به دنبال بلوکه شدن ملک شهرداری بناب توسط سازمان تأمین اجتماعی بابت بدهی های شهرداری به این سازمان و رسانه ای شدن این موضوع نشست مشترکی با حضور منتخب مردم بناب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرماندار، سمساری مدیرکل تأمین اجتماعی، رئیس اجرائیات سازمان و شهرداری بناب در شهرستان بناب ترتیب یافت.

بر اساس این گزارش، شهردار بناب در حاشیه این نشست در گفت‌وگویی با خبرنگاران با قدردانی از حضور مدیرکل محترم تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در شهرستان از حسن نیت، دیدگاه مبتنی بر تعامل دوسویه و همکاری های اداره کل تأمین اجتماعی استان با شهرداری بناب تقدیر و تشکر کرد و افزود: در این نشست با تقسیط بدهی های شهرداری به این سازمان در قالب 60 قسط توافق شد ضمن آنکه با پرداخت این اقساط بدهی مذکور شامل جریمه نشود.

محبوب تیزپاز نیاری تصریح کرد: تورم ناشی از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور باعث رکود ساخت و ساز و کاهش درآمدهای حاصل از عوارض ساختمانی شده است.

وی اضافه کرد: در این جلسه توافق شد که نسبت به انجام مراحل اداری برای آزاد سازی ملک بلوکه شده اقدام شود.

لازم به ذکر است، هفته گذشته تأمین اجتماعی به جهت بدهی حدود 180 میلیاردی شهرداری بناب بابت عدم پرداخت حق بیمه پرسنل و قراردادهای پیمانکاران نسبت به بلوکه کردن یک قطعه ملک با ارزش شهرداری بناب اقدام کرده بود.