انتظار تولید 2 و نیم میلیون تن فولاد در سال را داریم/ اشتغال زایی خوبی در آینده نزدیک خواهیم داشت/فولاد صنعت بناب با برند فولاد شاهین وارد بورس شد/استفاده از آهن اسنفنجی در ذوب آلایندگی مجتمع را به شدت کاهش داده است
انتظار تولید 2 و نیم میلیون تن فولاد در سال را داریم/ اشتغال زایی خوبی در آینده نزدیک خواهیم داشت/فولاد صنعت بناب با برند فولاد شاهین وارد بورس شد/استفاده از آهن اسنفنجی در ذوب آلایندگی مجتمع را به شدت کاهش داده است
مدیرعامل فولاد صنعت بناب با بیان اینکه این مجتمع ظرفیت تولید 2 و نیم میلیون تن فولاد در سال را دارد، گفت: در تلاشیم با رسیدن به حداکثر ظرفیت تولید گامی موثر در صادرات و اشتغال ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، مهندس علیزاده شهیر با توجه به شعار امسال، جهش تولید اظهار داشت: فولاد صنعت بناب با رکورد زنی بسیار خوبی شروع به کار شده است و تحقق شعار جهش تولید به وضوح در این مجموعه دیده می شود.

مدیرعامل فولاد صنعت بناب ازتولید سالانه یک میلیون و 250 هزارتن فولاد خبر داد، گفت: امیدواریم تمام خطوط کارخانه وارد چرخه تولید شود تا انتظارات مردم از ایجاد اشتغال و کارآفرینی در شهرستان بناب محقق شود تا بتوانیم سالانه با ظرفیت ۲ میلیون و ۴۵۰ هزارتن میلیون تن کار کنیم.

وی در ادامه به صادرات مستمر فولاد به کشور عراق خبر داد و گفت: صادرات مستمر به کشور عراق ارز آوری خوبی برای شهرستان بناب و همچنین کشوردارد که در این برهه زمانی ارز آوری نیاز اصلی کشور محسوب می‌شود لذا پیش بینی می شود 200 هزار تن صادرات به کشور عراق داشته باشیم و به زودی بزرگترین صادرکننده شمال غرب کشور خواهیم بود.

مهندس علیزاده در ادامه گفت رکورد ۱۰ ساله تولید فولاد درفولاد صنعت بناب در خرداد ماه شکسته شد و امیدواریم با همکاری مسئولان به خصوص اداره برق تولیدات خود را در مرداد و شهریور ماه به بالا ترین سطح خود ببریم چرا که به خاطر حمایت از مردم بناب برخی ساعات مجبور به قطع برق در فولاد صنعت هستیم که این امر منجر به پایین آمدن سطح تولید در این کارخانه می شود .

مدیرعامل فولاد صنعت بناب از وارد شدن این کارخانه با نام تجاری فولاد  شاهین به بورس خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان فولاد شاهین بناب وارد بورس شده و این خبر مصرت بخش و کار بسیار بزرگ برای صنعت بناب و منطقه است.

وی در ادامه  از استارت پروژه های بزرگ در سال جهش تولید فولاد صنعت سخن به میان آورد و گفت: برای موفقیت در این پروزه های اشتغال زایی نیاز به حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،  فرماندار بناب و مدیرکل سازمان صنعت و معدن داریم.

مدیرعامل شرکت فولاد صنعت امسال را سال‌ پاک برای فولاد دانست و گفت:با اصلاح نحوه مصرف مواد اولیه در واحد های ذوب شاهد کاهش چشمگیر آلایندگی بودیم که به این منظور در کوره ی ذوب قوس شارژ آهن اسفنجی به ۱۰۰ درصد رسیده و در کوره های القائی شاهین نیز شارژ ۸۵ درصدی آهن اسفنجی را داریم که باعث کاهش محسوس آلایندگی شده است .

انتهای پیام/ داود زیبائی