انجام پروژه روشنایی خیابان تازه احداث آب شمالی با اعتبار بیش از 650 میلیون ریال/ خدمت به مردم فرصتی الهی برای ما و سایر مسئولان است
انجام پروژه روشنایی خیابان تازه احداث آب شمالی با اعتبار بیش از 650 میلیون ریال/ خدمت به مردم فرصتی الهی برای ما و سایر مسئولان است
مدیر شرکت توزیع برق شهرستان بناب از انجام پروژه روشنایی خیابان آب شمالی با اعتبار 670 میلیون ریال خبر داد.

عزیزاله یزدانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از انجام پروژه روشنایی خیابان تازه احداث آب شمالی خبر داد و گفت: متاسفانه این منطقه از شهر بناب به دلیل عدم روشنایی با مشکلات زیادی مانند بروز برخی از تصادفات مواجه بود.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان بناب از انجام پروژه روشنایی از این خیابان طی 2 روز اخیر خبر داد و گفت: این پروژه با نصب تیر برق و 15 چراغ روشنایی و سایر زیرساخت‌ها مورد نیاز انجام و به بهره برداری رسید.

یزدانی اعتبار تخصیص یافته جهت انجام این پروژه را ۶۷۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این پروژه علاوه بر روشنایی خیابان آب شمالی به چندین واحد مسکونی تازه تاسیس نیز انشعابات مورد نیاز داده شد.

وی در پایان خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان بناب را فرصت الهی برای خود و سایر مسئولان دانست و گفت: خدا را شاکرم که این فرصت را نصیب پرسنل زحمتکش اداره برق کرده است  تا بتوانیم به همشهریان عزیز خدمت‌رسانی کنیم و قطعاً از هیچگونه تلاشی در این راه دریغ نخواهیم کرد.

 

گزارش تصویری از پروژه روشنایی خیابان آب شمالی؛

 

 

انتهای گزارش / داود زیبائی