اهانت به وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) بیانگر استیصال دشمنان نظام است
اهانت به وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) بیانگر استیصال دشمنان نظام است
امام جمعه بناب گفت: اهانت به وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) بیانگر استیصال دشمنان نظام است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از فارس، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب ضمن محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به قرآن و پیامبر اکرم(ص) اظهارک رد: به دنبال گستره اسلام در سراسر دنیا و افزایش توجه مردم به دین و معنویت دشمنان نظام در صدد جلوگیری از صدور اسلام هستند و اهانت صورت گرفته به برترین شخصیت جهان هستی نشانگر استیصال دشمنان دین و انقلاب است.

وی با بیان اینکه ایام محرم و صفر فرصت مناسبی است که جریان نهضت عاشورا جریان عبرت های نهضت عاشورا را روشنگری کند؛ اذعان کرد: از آنجایی که تار و پود انقلاب اسلامی عاشورایی و حسینی(ع) است، از این رو شناخت عاشورا بدون شناخت شخصیت و عظمت جلوه های وجودی امام حسین(ع) هرگز راهگشا نمی شود.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: یکی از بهترین منابع امام حسین(ع) شناسی و جلوه های وجودی سیدالشهداء(ع) دعای عرفه است که همواره در دسترس ماست.

حجت الاسلام باقری بنابی سپس با اشاره به فرازهایی از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی که«ما هر چه داریم از اباعبدالله الحسین(ع) و عاشورا داریم.» تأکید کرد: همه عزت و شرف ما مرهون امام حسین(ع) است و حتی نعمت رهبری نیز از برکات ن حضرت است و شهید قاسم سلیمانی نیز گفت:« ما ملت امام حسین هستیم.» از این رو ملتی که به امام حسین(ع) تکیه کرده هرگز شکست نخواهد خورد.