اهدای 16 سری جهیزیه با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد 200 میلیون ریال به نوعروسان نیازمند شهرستان
اهدای 16 سری جهیزیه با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد 200 میلیون ریال به نوعروسان نیازمند شهرستان
ظهر امروز در ادامه کمک های مومنانه 16 سری جهیزیه به همت سپاه ناحیه بناب، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، حوزهای مقاومت بسیج و خیرین به نوعروسان شهرستان اهدا گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، یحیی حیدری در حاشیه این مراسم با بیان اینکه در این طرح با هدف کمک به ازدواج نوعروسان نیازمند شهرستان 16 سری جهیزیه آماده و اهدا خواهد شد اظهار داشت: این جهیزیه ها به همت سپاه ناحیه بناب، کمیته امداد امام خمینی ره، حوزه های مقاومت بسیج و همکاری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به اعتباری  بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال تهیه و اهدا می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه سپاه از اولین روزهای شروع بیماری کرونا همواره با تلاش فراوان در کنار مردم بوده و خدمت رسانی کرده است، اظهار داشت: از زمان شیوع این ویروس منحوس حدود ۳۰ هزار بسته غذایی با همکاری خیرین ادارات و سایر ارگان ها تهیه و به قشرهای های مختلف متضرر از بیماری کرونا توزیع شد.

 

سرهنگ یحیی حیدری در پایان با تاکید بر اینکه اهدای این جهازیه ها با هدف فقر زدایی و داشتن جامعه ای بدون نیازمند انجام می‌شود اظهار داشت: از ابتدای سال 1399 حدود 65 سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 800 میلیون ریال اهدا شده است.

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی