اولین یادواره شهدای هسته‌ای در بناب برگزار شد+ تصاویر/ حجت الاسلام سرائی دشمنان همیشه به دنبال ایران هراسی هستند /ضورت حفظ یاد و خاطره شهدای  ایران اسلامی/ ایستادگی در مقابل دشمنان و حفظ وحدت و یکپارچگی رسالت اصلی امروز ملت و مسئولان کشور
اولین یادواره شهدای هسته‌ای در بناب برگزار شد+ تصاویر/ حجت الاسلام سرائی دشمنان همیشه به دنبال ایران هراسی هستند /ضورت حفظ یاد و خاطره شهدای  ایران اسلامی/ ایستادگی در مقابل دشمنان و حفظ وحدت و یکپارچگی رسالت اصلی امروز ملت و مسئولان کشور
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه دشمنان همیشه به دنبال ایران‌هراسی هستند، گفت: دشمنان مطمئن باشند با ترور شهدای هسته‌ای ما نمی‌تواند خللی در پیشرفت و تعالی این کشور به وجود بیاورند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرائی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای هسته ای در بناب با تاکید بر اینکه ملت ایران همیشه در اوج مظلومیت در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است، گفت: این ملت در دوره های مختلف به خصوص در هشت سال دفاع مقدس نشان داد که همیشه به دنبال استقلال بوده و زیر فشار سیاست های بیگانگاننرفته و نخواهد رفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا حفظ یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را ضروری عنوان کرد و گفت: امروز امنیت،  استقلال و در کل همه هستی خود را مدیون خون شهدایی هستیم که صادقانه و بدون هیچ چشم داشتی خون خود را به ملت خود هدیه دادند.

وی رسالت اصلی امروز تمام مردم و مسئولان کشور را حفظ وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم کشوری قدرتمند و خودکفا باشیم می باست  در کنار یکدیگر بوده و تنها به فکر رشد و تعالی انقلاب و کشور باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اتفاقات اخیر قره باغ گفت: جمهوری اسلامی ایران در این جنگ نقش خود را به خوبی ایفا کرد و با حرکت خردمندانه خود اجازه نداد دشمنانی که فکر ضربه زدن به این کشور را دارند، بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام سرایی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان با تمام امکانات خود سعی بر ایران هراسی و اسلام هراسی در سطح جهان دارند اظهار داشت: قطعاً دشمنان به دنبال کوچکترین فرصت ها می گردند تا به انقلاب اسلامی ایران ضربه وارد کنند فلذا این ضرورت به وجود می‌آید که ما در مقابل آنها هوشیار باشیم.

وی با اشاره به شهادت اخیر دانشمند هسته‌ای ایران دکتر فخری زاده گفت: دشمنان ایران باید بدانند که با کشتن دانشمندان هسته‌ای ما نمی‌تواند خللی در رشد و پیشرفت این کشور به وجود بیاورند.

وی افزود: دشمنان بدانند مردم فهیم روشنفکر ایران قدر شهدای انقلابی خود به‌خصوص امنیت و علمی خود را می دانند و در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی این واقعیت برای همه دنیا آشکار شد و قطعا اگر کرونا نبود برای شهید فخرزاده نیز مراسمی در حد آن شهید بزرگوار برگزار می شد.

 

 

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی