ایجاد پویش خرید تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت شهرستان بناب
ایجاد پویش خرید تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت شهرستان بناب
امین رفیعی فرماندار سابق شهرستان بناب با راه اندازی و پیوستن به پویش #خرید_تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت کلیه هدایای نقدی و غیر نقدی که در مراسم تکریم و تودیع ایشان توسط اشخاص، اصناف، صاحبان صنایع و ارگان های مختلف اهداء شده بود به عنوان #اولین نفر به این پویش اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل روابط عمومی آموزش و پرورش بناب،امین رفیعی فرماندار سابق شهرستان بناب با راه اندازی و پیوستن به پویش #خرید_تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت کلیه هدایای نقدی و غیر نقدی که در مراسم تکریم و تودیع ایشان توسط اشخاص، اصناف، صاحبان صنایع و ارگان های مختلف اهداء شده بود به عنوان #اولین نفر به این پویش اختصاص داد.

رفیعی که به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب در آخرین جلسه این شورا با هماهنگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب و اعضاء شورای آموزش و پرورش شهرستان پیشنهاد راه اندازی پویشی برای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و بازمانده از تحصیل #مجازی با خرید گوشی یا تبلت را ارائه داده بود، علاوه بر اهداء هدایای تقدیمی به وی؛ شخصا نیز مبلغ ۵۰ میلیون ریال به این پویش کمک کرد.

شهریار فتحی فرماندار جدید شهرستان بناب ضمن ابراز خوش حالی از آغاز این پویش عنوان کرد: این حرکت ارزنده قطعا با مشارکت تمامی خیرین و مردم شریف شهرستان ضمن جلب رضایت الهی، مشکلات عدیده ای که در این زمینه وجود دارد را حل خواهد کرد.

وی ادامه داد: این حرکت بزرگ ضمن ارتقاء روحیه همدلی، وفاق و کمک مومنانه که جزء تاکیدات مقام معظم رهبری است باعث خواهد شد دانش آموزان عزیز که سرمایه های بی بدیل آینده کشور هستند در این روزهای تلخ و سخت کرونایی از آموزش و کسب علم عقب نمانند.

فتحی تصریح کرد: بنده نیز افتخار دارم اعلام نمایم ضمن حمایت همه جانبه از این پویش با اهداء مبلغی، سهمی کوچک در این پویش بزرگ داشته باشم.

فرماندار جدید شهرستان بناب افزود: با توجه به شرایط موجود و رعایت پروتکل های بهداشتی از تمامی عزیزانی که برای تبریک انتصاب اینجانب قصد چاپ بنر، خرید گل یا شیرینی دارند خواهشمندم هزینه این امر را به این کار خیر اختصاص دهند.

از اصناف، کسبه، بازاریان، صاحبان صنایع، موسسات خیریه و همه مردم شریف بناب خواهشمند است برای کمک به خرید گوشی و تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت بازمانده از تحصیل مجازی، در حد توان خود یاری گر این پویش باشند و با پیوستن به این پویش به عنوان نفرات بعدی دانش آموزان بی بضاعت را “شاد” نمایند.

شماره کارت پرداخت کمک های مردمی به پویش #خرید_تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت شهرستان بناب

 به نام دارالقرآن حضرت ولی عصر (عج) آموزش و پرورش شهرستان بناب نزد بانک ملی
6037997599126050

خواهشمندیم بعد از واریز مبلغ مورد نظر به شماره کارت اعلام شده، تصویر فیش یا رسید واریزی را از طریق پیام رسان واتس آپ ( شماره 09148746201 ) به روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بناب ارسال نمائید.