بازدید سرزده بازرسان اداره صمت به همراه تعزیرات حکومتی از بازار شهرستان بناب/ صدور حکم پلمب یکی از قنادی های بناب
بازدید سرزده بازرسان اداره صمت به همراه تعزیرات حکومتی از بازار شهرستان بناب/ صدور حکم پلمب یکی از قنادی های بناب
بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب به همراه ماموران تعزیرات حکومتی با حضور در سطح بازار بناب ضمن بررسی قیمت ها حکم پلمب یک قنادی گرانفروش را صادر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حبیب خان بابایی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب در خصوص بازرسی های سرزده این اداره به همراه تعزیرات حکومتی اظهار داشت: با وجود نوسانات قیمت و همچنین تورم لحظه‌ای ماموران و بازرسان این اداره هیچ زمان کار بازرسی و نظارت بر سطح شهرستان را کم نخواهند کرد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب با تاکید بر اینکه با هر گونه گران‌فروشی و کم‌فروشی برخورد جدی خواهیم داشت گفت: بازرسان اداره صمت و تعزیرات حکومتی فاکتور خرید اجناس را بررسی و با اعمال سود قانونی مجاز برای فروشنده قیمت ها را مشخص می کنند و هرگونه تخلف را ثبت و با آن برخورد قانونی خواهند کرد.

وی در پایان در خصوص بازرسی های روزهای اخیر این اداره و تعزیرات حکومتی در راستای کنترل قیمت های شب یلدا  گفت: در همین راستا چندین مورد تذکر جدی به برخی از اصناف که قوانین را رعایت می کردند داده شد و همچنین یک واحد قنادی به علت گرانفروشی اعمال قانون و حکم پلمپ آن با دستور مستقیم دادستان شهرستان صادر گردید.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی