بازدید فرماندار بناب از واحد تولیدی شهرستان+ تصاویر/ رفیعی: حل مشکلات واحد های تولیدی اولویت اصلی دولت است
بازدید فرماندار بناب از واحد تولیدی شهرستان+ تصاویر/ رفیعی: حل مشکلات واحد های تولیدی اولویت اصلی دولت است
فرماندار بناب به همراه رئیس اداره صمت با هدف بررسی مشکلات از سه کارخانه، فولاد حدید، واحید تولیدی ماسک اسدزاده_ پور صادق و کارگاه تولیدی قطعات آلومینومی صمدزاده در شهر خوشه مهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، امین رفیعی صبح امروز با هدف بررسی مشکلات و گفت و گو با برخی از تولید کنندگان از سه واحد تولیدی کارخانه تولید ماسک اسدزاده – پورصادق ، مجتمع فولاد حدید و کارخانه تولید قطعات اجاق گاز در شهرک صنعتی خوشه مهر بازدید کرد.

امین رفیعی در بازدید ابتدایی خود از واحد تولید انواع ماسک واقع در شهرک صنعتی بناب اظهار داشت :برای احداث این کارگاه 10میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که امروز شاهد هستیم تمامی نیاز های انواع ماسک مراکز بهداشتی و نیاز مردم در سطح شهرستان از این واحد تولیدی تامین می شود.

وی با بیان این که در حال حاضر روزانه 60 هزار قطعه ماسک در این کارخانه تولید می شود، اظهار داشت : این واحد توانایی تولید انواع ماسک با تعداد گسترده تری را دارد و میتواند با تامین مواد اولیه با کیفیت و ارزان علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان، نیاز ماسک جنوب استان را تامین کند.

فرماندار بناب در ادامه بازدید خود از مجتمع فولاد حدید بناب بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: این مجتمع فولاد کار های پایانی تکمیل شدن خود را انجام میدهد در آینده ای بسیار نزدیک بحش های مختلف آن افتتاح و به بهره برداری میرسد.

گفتنی است: مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان از کارخانه تولید قطعات اجاق گاز واقع در شهرک صنعتی شهر خوشه مهر بازدید کرد و گفت: این واحد تولیدی پتانسیل بسیار بالایی در حوزه کاری خود دارد و می تواند در ایجاد اشتغال برای جوانان بسیار موثر عمل کند.

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش / داود زیبائی