بازدید فرماندار بناب از کارخانه آرد اطهر+ تصاویر/ فرماندار بناب: این مجموع ظرفیت بزرگی برای شهرستان و منطقه است/ مدیر عامل آرد اطهر: تنها آرزوی من ایجاد اشتغال برای جوانان است
بازدید فرماندار بناب از کارخانه آرد اطهر+ تصاویر/ فرماندار بناب: این مجموع ظرفیت بزرگی برای شهرستان و منطقه است/ مدیر عامل آرد اطهر: تنها آرزوی من ایجاد اشتغال برای جوانان است
فرماندار بناب ظهر امروز با هدف بررسی مشکلات و کمک به رفع موانع تولید به همراه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری از کارخانه بزرگ آرد اطهر بناب بازدید و با مدیر عامل آن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه کارخانه آرد اطهر یکی از بهترین ظرفیت های تولید آرد در استان و منطقه است، اظهار داشت:  این کارخانه طی سالیان اخیر توانسته علاوه بر کمک به تامین نیاز داخلی استان و منطقه، صادرات بسیار خوبی را به سایر کشورهای همسایه داشته باشد.

فرماندار شهرستان بناب حمایت از تولیدکنندگان را یکی از مهم‌ترین اهداف دولت عنوان کرد و گفت: قطعاً در کنار این تولیدکننده تلاشگر شهرستان خواهیم بود و در راستای حل مشکلات این مجتمع تا حد توان کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل کارخانه آرد اطهر نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار بناب در این کارخانه و بررسی مشکلات گفت: کارخانه آرد اطهر امروز توانسته با تکیه بر پتانسیل های داخلی و توجه به علم روز دنیا و تولید محصولات با کیفیت، کار خود را به خوبی پیش ببرد.

جواد فشنگچی با تاکید بر اینکه کمک به ایجاد اشتغال بخصوص برای جوانان شهرستان بناب و  منطقه تنها آرزوی وی می باشد گفت: این کارخانه ظرفیت های بسیار زیادی دارد و قطعاً می توانیم با توسعه آن زمینه را برای اشتغال جوانان بیشتری فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: از تمام مسئولان استان و شهرستان انتظار داریم از تمام ظرفیت ها و اختیارات خود در راستای حمایت از تولید کنندگان استفاده کنند چرا که امروز طبق گفته بیانات رهبری جنگ اقتصادی است و تولید کنندگان در خط اول مقدم حضور دارند.

مدیرعامل گروه صنعتی اطهر  در پایان ضمن تشریح عملکرد این کارخانه و میزان تولیدات آن گفت: در نظر داریم با اخذ مجوزهای کشوری نانوایی های زنجیره ای با برند نان کامل اطهر را در سراسر کشور افتتاح کنیم تا شاهد رشد و اقتصاد بیشتر کشور در حوزه آرد و نان باشیم.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی