بازدید مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی شعبه بناب/سمساری: ضرورت توسعه خدمات غیرحضوری در راستای رضایتمندی مخاطبین
بازدید مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی شعبه بناب/سمساری: ضرورت توسعه خدمات غیرحضوری در راستای رضایتمندی مخاطبین
مدیر کل، معاون منابع بیمه ای و جمعی از کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی از شعبه بناب بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این بازدید با قدردانی از عملکرد شعبه بناب در راستای اجرای طرح پرونده الکترونیک، توسعه خدمات غیرحضوری در حوزه مشتریان را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت: امکان ثبت الکترونیکی درخواست بازنشستگی، اخذ گواهی تعهد کسر اقساط بازنشستگان و مستمری بگیران، حذف اعتبار دفاتر درمانی و نامنویسی غیرحضوری بیمه شدگان کارگاهها از جمله خدمات غیرحضوری اخیر سازمان تأمین اجتماعی در راستای ارتقای رضایتمندی مخاطبین است که لازم است این خدمات، به صورت جامع به مخاطبین اطلاع رسانی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

سمساری، توسعه و گسترش بیمه های اجتماعی بین آحاد مردم را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت: شهرستان بناب ظرفیت بالایی در جذب بیمه دانشجویی دارد و انتظار می رود با هماهنگی دانشگاه های فعال منطقه با معرفی مزایای بیمه دانشجویی، نسبت به جذب دانشجویان اقدام شود.
نریمان علیزاده، معاون منابع بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیز بر تعامل با کارفرمایان در جهت وصول مطالبات سازمان توام با حفظ اشتغال پایدار و رونق تولید تأکید کرد و اذعان داشت : وصول حق بیمه به عنوان اصلی ترین منبع درآمدی سازمان، لازمه ایفای تعهدات سازمان در قبال ذینفعان است.

در این جلسه روسای ادارات و کارشناسان اداره کل استان آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارش بازدید نظارتی خود از واحدها، پیشنهادات خویش در جهت روانسازی امور را ارائه کردند.
همچنین در حاشیه این بازدید مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با سرپرست شهرداری و رئیس شورای شهر شهرستان بناب دیدار و در خصوص وصول مطالبات سازمان گفتگو کردند.