باید در اجرای امر به معروف و نهی از منکر به توصیه‌های مسئولان بهداشتی توجه کنیم
باید در اجرای امر به معروف و نهی از منکر به توصیه‌های مسئولان بهداشتی توجه کنیم
امام جمعه شهرستان بناب : تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، توسط مردم جدی گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری فارس ،  نماز جمعه شهرستان بناب با توجه به بلامانع بودن برگزاری نماز جمعه در مناطق زرد و سفید کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن نماز جمعه شهرستان بناب با تبریک دهه امامت و ولایت و نیز عید قربان به اهمیت مشارکت اقشار مختلف مردم در رزمایش کمک مؤمنانه اشاره و اذعان کرد: در لبیک به ندای مقام معظم رهبری مردم احسان و نذورات خود را در قالب بسته‌های حمایتی به‌طور آبرومندانه بین قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه توزیع کرده و قدم‌های مؤثری بردارند.

 

خطیب جمعه شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مسوولان شهرستان به‌ویژه فرماندار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کادر درمانی، پزشکان و تمام تلاشگران حوزه درمان که حدود 6 ماه است در جهت کنترل و مهار بیماری ویروس منحوس کرونا تلاش می‌کنند از فرماندهی و عوامل زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان نیز به‌خاطر انجام رسالت و مأموریت‌ های خود تقدیر و تشکر کرد.

 

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب، یادآور شد: باید در اجرای امر به معروف و نهی از منکر به توصیه‌های مسوولان بهداشتی توجه کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات اتخاذ شده در خصوص مهار و کنترل ویروس کرونا تصمیم مسئولان نظام جمهوری اسلامی است که اگر به توصیه‌های مسوولان امر در این ارتباط توجه نکنیم و بی‌تفاوت از کنار این تذکرات و راهنمایی‌ها عبور کنیم، جامعه در آینده با یک آسیب و مشکل بزرگ اجتماعی مواجه خواهد شد، چرا که تخت‌های بیمارستانی کشور محدود است و با توجه به تعداد پزشکان و پرستاران آنها نیز توان خدمات‌دهی در شرایط بحرانی را نخواهند داشت.