برنامه‌ریزی برای نوسازی سالانه ۱۰ مدرسه در شهر بناب
برنامه‌ریزی برای نوسازی سالانه ۱۰ مدرسه در شهر بناب
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌ریزی برای تخریب و نوسازی سالانه ۱۰ مدرسه در حوزه انتخابیه‌اش با مشارکت خیرین و سازمان تجهیز و نوسازی مدارس خبر داد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد باقری بنابی در مورد وضعیت مدارس حوزه انتخابیه‌اش که بر اساس انتشار خبری 60 درصد آنها خیرساز هستند که نشان می‌دهد خیرین برای ارتقا حوزه آموزش بناب سرمایه‌گذاری عظیمی کرده‌اند، گفت: ما در شهر بناب حدود 153 مدرسه داریم که از این تعداد، 39 تا از آنها نیاز به تخریب و بازسازی دارند، ضمن‌اینکه از مجلس نهم برنامه‌ریزی دقیقی برای نوسازی مدارس در این منطقه صورت گرفت، کما اینکه تعداد 26 مدرسه در همان دوره بازسازی شد.

شهر بناب تا پایان مجلس یازدهم فاقد مدارس فرسوده خواهد بود

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این دوره از مجلس نیز به دنبال این هستیم که با مشارکت خیرین که پیوسته در این منطقه پای کار هستند و سازمان تجهیز و نوسازی مدارس جهت نوسازی سایر مدارس باقی مانده وارد عمل شویم.

وی در تشریح جزییات برنامه‌ریزی صورت گرفته برای نوسازی مدارس شهر بناب، تصریح کرد: هم‌اکنون به این صورت برنامه‌ریزی کرده‌ایم که سالانه 10 مدرسه را تخریب و بازسازی کنیم که اگر محقق شود تا پایان این دوره از مجلس تمام 39 مدرسه مذکور بازسازی شده و هیچ مدرسه فرسوده‌ای در این شهر وجود نخواهد داشت.

دانش‌آموزان بناب با مشکل عدم‌دسترسی به اینترنت برای استفاده از آموزش مجازی مواجه هستند

باقری با اشاره به مشکلات کنونی حوزه آموزش و پرورش شهر بناب، تاکید کرد: این شهر در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارد و قرار است ارائه خدمات آموزشی در آن در قالب تلفیقی از مجازی و حضوری صورت بگیرد و این در حالی است که برای ارائه خدمات آموزش مجازی با مشکل جدی مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان موانع موجود در مسیر ارائه خدمات آموزش مجازی در شهر بناب، یادآور شد: نبود امکانات لازم برای دسترسی به اینترنت یکی از مشکلات مهمی است که در این شهر با آن مواجه هستیم، کما اینکه روستاهای این منطقه به دلیل وجود این مشکل نمی‌توانند به خدمات آموزش مجازی دسترسی داشته باشند./