برگزاری آزمون ورود به  و کاردان‌های فنی ۳ و ۴ مهر در آذربایجان شرقی
برگزاری آزمون ورود به  و کاردان‌های فنی ۳ و ۴ مهر در آذربایجان شرقی
مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی، روزهای ۳ و ۴ مهر همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: این آزمون برای 9719 نفر مهندس و کاردان در 10حوزه برگزار می‌شود

به گزارش صدای بناب به نقل از فارس ابوالقاسم سلطانی اظهار داشت:  آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی، روزهای ۳ و ۴ مهر همزمان با سراسر کشور در 5 حوزه انتخابی تبریز و همچنین شهرستانهای اهر، مراغه، مرند، میانه  و بناب  جمعا در 10 حوزه برگزار می‌شود.

وی گفت: آزمون در هفت رشته مهندسی شاملِ رشته‌های عمران برای صلاحیت نظارت، طراحی و اجرا، رشته معماری برای صلاحیت نظارت و اجرا، رشته‌های برق و مکانیک هرکدام برای صلاحیت‌های طراحی و نظارت، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک برگزار می‌شود.

سلطانی در خصوص آزمون رشته‌های کاردانی نیز ادامه داد: برای رشته های کاردانی نیز در 6 رشته عمران، معماری، شهرسازی، برق، نقشه‌برداری، و مکانیک آزمون برگزار می‌شود.

وی افزود: در مجموع در حدود 9719 نفر در آزمون شرکت کرده‌اند که 80 درصد آن را آقایان و 20 درصد آن را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی،  آزمون پنجشنبه صبح تا عصر برای مهندسان و آزمون عصر پنجشنبه برای کاردان‌ها برگزار خواهد شد و آزمون جمعه ۴ مهر نیز برای مهندسان و معماران تجربی است.

سلطانی تاکید کرد: آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور ناظران بهداشت در تمامی حوزه‌ها برگزار می‌شود که آغاز آزمون‌های صبح و عصر روز پنجشنبه به ترتیب ۸ صبح، ۱۵ عصر و صبح جمعه ساعت  ۸ صبح خواهد بود.