برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات در تالارها و سایر اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی در بناب ممنوع است/ با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد
برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات در تالارها و سایر اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی در بناب ممنوع است/ با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد
دادستان بناب برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات در تالار ها و سایر اماکن عمومی را تا رفع خطر شیوع کرونا و اعلام وضعیت سفید در این شهرستان را طبق قانون ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علیرضا دهقان ظهر امروز در جمع خبرنگاران برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات در تالار ها و سایر اماکن عمومی تا رفع خطر افزایش شیوع کرونا و اعلام وضعیت سفید در سطح شهرستان را ممنوع اعلام کرد و گفت: در اجرای سیاست ها و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برگزاری هرگونه جشن ها و مراسمات و تجمعات در تالارها مساجد حسینیه ها و منازل تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

دادستان بناب خاطرنشان کرد : مأموران محترم نیروی انتظامی موظف هستند در صورت مشاهده هرگونه مراسم نسبت به تعطیل محل های مذکور اقدام کنند.

وی رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و قوانین را برای اصناف الزامی اعلام کرد و گفت: کلیه اصناف مکلف به رعایت مصوبات مذکور و پروتکل های بهداشت هستند و قطعاً نهادهای نظارتی با تشدید بازرسی‌ها هرگونه تخلف را گزارش و نسبت به تعطیلی آن اقدام می کنند.

وی در پایان گفت: تمامی اصناف و کسانی که از قوانین پیروی نکنند نسبت و به برگزاری تجمعات اقدام کنند برای آنها پرونده قضایی تشکیل و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.