بنگاه های املاک فاقد مجوز به زودی ساماندهی می شوند/ درخواست کسبه راسته بازار مبنی بر برداشتن موانع آهنی ورودی این بازار
بنگاه های املاک فاقد مجوز به زودی ساماندهی می شوند/ درخواست کسبه راسته بازار مبنی بر برداشتن موانع آهنی ورودی این بازار
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بناب با اشاره به فعالیت 60 واحد املاک فاقد مجوز در سطح شهرستان گفت: طی اخطارهای صادر شده بزودی تمامی بنگاه های املاک در این شهرستان ساماندهی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حبیب خان بابایی ظهر امروز در جلسه کمیسیون سرقت شهرستان بناب با بیان اینکه از حدود ۲۰۰ بنگاه املاک شهرستان بناب حدود ۶۰ واحد فاقد مجوز هستند گفت: با این افراد گفتگو و اخطارهای لازم به آنها داده شده است تا هر چه زودتر نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب در خصوص نصبب موانع در ورودی راسته بازار و همچنین پیاده‌روی خیابان باهنر بناب گفت: اصناف و کسبه این بازار با نوشتن طوماری به ما اعلام کرده اند که نیاز به موانع و همچنین دوربین مداربسته در در این بازار ندارند.

وی افزود: کسبه این بازار ادعا می‌کنند که تمامی مغازه ها دارای دوربین مداربسته بوده و همچنین نگهبان به صورت شبانه‌روزی از این بازار مراقبت می کند.

خان بابایی در خصوص وضعیت مراکز ضایعات فروشی در سطح شهرستان بناب گفت: ۱۴ مرکز ضایعات فروشی در سطح شهرستان بناب در حال فعالیت هستند که ۱۱ مورد آنها دارای مجوز بود و از سه مورد دیگر 2 مورد آنها در حال اخذ مجوز و تنها یک مورد به دلیل برخی از مشکلات همچنان فاقد مجوز است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بناب در پایان با تاکید بر اینکه ساماندهی اتحادیه های اصناف شهرستان از مهمترین اولویت‌های این سازمان می باشد گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک اتاق اصناف هر چه زودتر اتحادیه های صنفی شهرستان بناب را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی