بهبودی 200 بیمار کرونایی در بناب/ بیمار کرونایی از دیگر شهرستان‌ها در بناب بستری نداریم
بهبودی 200 بیمار کرونایی در بناب/ بیمار کرونایی از دیگر شهرستان‌ها در بناب بستری نداریم
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب، گفت: تاکنون بیش از 200 نفر از بیماران کرونایی از بیمارستان بناب با حال خوب ترخیص شده‌اند.

به گزارش صدای بناب به نقل از فارس، علی نیرپور امروز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با شیوع ویروس کرونای شهرستان بناب  با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ویروس کرونا در شهرستان اظهار داشت: هم‌اکنون 16 نفر بیمار بستری مبتلا به ویروس کرونا در بناب داریم که چهار نفر از آنها مثبت و 11 نفر مشکوک هستند.

به گفته وی، تاکنون بیش از 200 نفر از بیماران کرونایی از بیمارستان بناب با حال خوب ترخیص شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب، سن فوتی‌های مبتلا به ویروس کرونا را در شهرستان بناب بین 60 تا 80 سال اعلام کرد.

نیرپور سپس با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی و شهرستان بناب در شرایط فعلی به ویروس کرونا آلوده‌اند، افزود: طی روزهای اخیر تعداد بیماران بستری کرونا در شهرستان بناب به هفته‌ای سه نفر کاهش یافته بود که در روزهای اخیر این آمار در حال گسترش است و تعداد بیماران بستری در هفته به 20 نفر افزایش یافته است.

وی ضمن هشدار به مردم شهرستان بناب برای جدی گرفتن شیوع ویروس کرونا تأکید کرد: هشدار می‌دهم در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات، پارک‌ها و بوستان‌ها شرایط بسیار بدی در انتظار شهرستان بناب است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب در ادامه با تأکید بر اینکه مسائل بهداشتی باید در سرویس‌های بهداشتی مدارس جدی گرفته شود؛ متذکر شد: سرویس‌های بهداشتی مدارس می‌تواند یکی از مراکز آلوده و عامل شیوع ویروس کرونا باشد.

رضایی، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت درمان بیماران کرونایی در این بیمارستان گفت: همکاران بنده در حوزه درمان شهرستان شبانه‌روز در تلاشند تا بیماران گرفتار شده را نجات دهند که جا دارد از زحمات شبانه‌روزی آنها تقدیر و تشکر به‌عمل آید.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا 241 بیمار در بناب بستری داشتیم که 21 نفر آن را بیماران سایر شهرستان‌ها تشکیل می‌دادند ولی با مکان‌یابی که انجام دادیم، در شرایط فعلی هیچ بیمار کرونایی را از دیگر شهرستان‌ها در بیمارستان بناب پذیرایی نمی‌کنیم و در شرایط فعلی هیچ بیمار کرونایی در بیمارستان بناب از دیگر شهرستان‌ها بستری نیست.