به کارآفرینی در بناب افتخار می کنیم/ خانواده ظفر همیشه به حوزه آموزش و پرورش نگاه مثبت داشته است
به کارآفرینی در بناب افتخار می کنیم/ خانواده ظفر همیشه به حوزه آموزش و پرورش نگاه مثبت داشته است
رئیس مجتمع فولاد ظفر بناب کمک به اشتغال زایی در این شهرستان را فتخاری برای خانواده خود عنوان کرد و گفت: ساخت 2 مدرسه توسط فولاد ظفر بناب نشان از اهمیت آموزش و پرورش برای ما را دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، جعفر اسمعیل ظفر در حاشیه افتتاح مدرسه 7 کلاسه اسماعیل ظفر اظهار داشت: اینجانب با توکل بخدا و با کمک فرزندانم آقایان امید و سعید اسمعیل ظفر سعی بر آن داشتیم تا در دوران سخت اقتصادی و تحریم ها بتوانیم باایجاد اشتغال و کار آفرینی نرخ اشتغال را افزایش و به کاهش نرخ بیکاری کمک کنیم.

رئیس مجتمع بزرگ فولاد ظفر بناب با بیان اینکه هزینه احداث این مدرسه 3 میلیارد و یکصد میلیون تومان و بصورت خیر ساز و مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز با 7 کلاس آموزشی در زمینی به مساحت هزار و 23 متر مربع  در 3 طبقه به بهره برداری رسید، گفت: خدا را شکر گذارم که در طول عمرم توفیق آن را یافته ام که در کنار دوستان دیگر بتوانم با ساخت 2 مدرسه در زمینه آموزش و پرورش فرزندان شهرستان بناب گامی موثر برداریم.

خیر مدرسه ساز بنابی در ادامه سلامتی را بهترین نعمت الهی برای انسان دانست و افزود: خرسندم که خدا عمری به ما عطا کرده که بتوانیم برای بیش از ۱۰۰۰ جوان غیور و کوشای بنابی در مجموعه فولاد ظفر و سایر بنگاه های مربوطه اشتغال ایجاد کنیم وتا حدودی گره گشای مشکل بیکاری باشیم.

وی در پایان گفت: ازتمامی مسئولان بخصوص فرماندار محترم، نماینده عزیز مردم در مجلس شورای اسلامی، نیروی انتظامی ،سپاه، خیرین بزرگوار و تمامی کسانی که برای سربلندی وآبادانی این سرزمین قدم بر می دارند نهایت قدردانی را دارم.

 

انتهای پیام/ زهرا احمدین