تبعیض بین مردم در ادارات نباید وجود داشته باشد/مردم نباید درگیر بروکراسی های طولانی ادارات شوند/ مدیران باید در شهر حضور داشته باشند و مشکلات را از نزدیک لمس کنند/ اگر مدیری نمی تواند در حوزه کاری خود مدیریت داشته باشد حتما استعفا دهد/پروژه ای عمرانی از روز اول شروع فصل کاری اجرا شوند
تبعیض بین مردم در ادارات نباید وجود داشته باشد/مردم نباید درگیر بروکراسی های طولانی ادارات شوند/ مدیران باید در شهر حضور داشته باشند و مشکلات را از نزدیک لمس کنند/ اگر مدیری نمی تواند در حوزه کاری خود مدیریت داشته باشد حتما استعفا دهد/پروژه ای عمرانی از روز اول شروع فصل کاری اجرا شوند
فرماندار بناب خدمت رسانی به مردم با هدف رفع مشکلات جامعه را وظیفه اصلی مدیران عنوان کرد و گفت: پارتی تمام مردم در ادارات فرماندار و پرسنل فرمانداری هستند و مدیران اداری نباید اجازه بدهند بروکراسی ادارای طولانی باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: قطعاً با توجه به شیوع بیماری کرونا مراسمات این دهه به صورت حضوری برگزار نخواهد شد اما ادارات و نهادهای مربوطه می بایست طوری شهرستان‌بناب را تزئین کنند که شهر و روستا ها حال و هوای ایام الله دهه فجر را نشان بدهند.

فرماندار بناب در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان بناب گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر آمار بستری شدگان در بیمارستان امام خمینی ره بیشتر شده است و این ضرورت را به وجود می‌آورد که مردم به رنگ بندی ها توجه نکنند و تمامی پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر حدود ۳۰ نفر در بیمارستان امام خمینی ره بیمار کرونایی بستری هستند و این آمار نشان می دهد طی روزهای اخیر مردم پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت نکردند و قطعا اگر به همین روال پیش برویم و دستورالعمل ها را رعایت نکنیم اسفند و فروردین بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در خصوص وضعیت انضباط ادارات بناب گفت: طبق بازدیدهای سرزده ای که بنده از تمام ادارات داشتم متاسفانه برخی از ادارات دارای نظم و وضعیت خوبی نبودند و گاهاً شاهد نبود رئیس و معاون آن اداره بودیم.

وی افزود: در حال حاضر در وضعیت اقتصادی سختی هستیم و مردم از مسئولان و مدیران انتظار دارند با تمام ظرفیت و پتانسیل خود برای پیشرفت و خدمت رسانی تلاش کنند و قطعاً ما نیز همین هدف را داریم و به تمام مدیران اعلام می‌کنیم که اگر در مدیریت خود احساس ضعف می کنند بهتر از خود از مدیریت کناره گیری کنند.

شهریار فتحی در خصوص طولانی بودن بروکراسی اداری در بر برخی از نهادهای دولتی و غیردولتی و گفت: متاسفانه طبق شنیده ها برخی از افراد با دوستان و آشنایان خود با تبعیض برخورد می‌کنند و بین ارباب رجوع تبعیض قائل می شوند لذا از همین جا اعلام می‌کنیم که مجموعه فرمانداری پارتی تمامی مردم شریف شهرستان بناب در ادارات می باشند و قطعاً با مدیرانی که تبعیضانه با مردم رفتار کنند برخورد خواهیم داشت.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی شوراها و ریاست جمهوری و همچنین سایر انتخابات گفت: مجموعه کارکنان و پرسنل دولت می‌بایست در انتخابات نقش کاملاً بی‌طرفانه را ایفا کنند و تنها در راستای برگزاری انتخاباتیپر شور و سالم تلاش کنند.

فرماندار شهرستان بناب همکاری و تعامل بین تمام ادارات دولتی و غیردولتی را خواستار شد و گفت: متاسفانه شاهد هستیم به دلیل برخی ناهماهنگی ها مشکلاتی به وجود می آید و برخی از کارهایی که می تواند به راحتی توسط روسای ادارات پیگیری و حل و فصل شود به فرمانداری و سایر ادارات ارجاع داده می‌شود و همین امر موجب طولانی شدن بروکراسی اداری می گردد.

وی افزود: متاسفانه همین عدم هماهنگی و تعامل باعث می شود برخی از استعلام‌های بسیار ساده دو یا چندین ماه طول بکشند و این زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست فلذا دوباره تاکید می‌کنیم مدیران ادارات می بایست با تمام پتانسیل خود به مردم خدمت کنند و اگر توانایی انجام این کار را در خود نمی بینند به احترام مردم از سمت خود کنار بکشند.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب با تاکید بر اینکه مدیران و روسای ادارات می‌بایست در این شهر تردد داشته باشند و مشکلات را از نزدیک لمس کنند گفت : اعلام می‌کنیم که از نطر ما مدیران پروازی و یا ساکن در شهرهای دور قابلیت مدیریت در ادارات این شهر را ندارند و بهتر از هر چه زودتر به فکر وضعیت کاری خود باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان در راستای پیشرفت و آبادانی این شهرستان تلاش مضاعفی انجام دهند، گفت:  با توجه به سرمای شدید در این استان و کوتاه بودن فصل کاری پروژه های شهرستان می بایست همزمان با شروع فصل کاری هر چه زودتر انجام شوند و مدیران اجازه ندهند روزهای فصل کاری برای امورات بروکراسی پروژه‌ها هدر برود.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی