تجلیل از پرسنل شرکت های اطهر بافت و اطهر غلات ایرانیان
تجلیل از پرسنل شرکت های اطهر بافت و اطهر غلات ایرانیان
به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس شرکت اطهر بافت و اطهر غلات ایرانیان، همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی مراسمی با حضور همکاران دو مجموعه در شرکت اطهر دانه آذربایجان برگزار شد .

به گزارش صدای بناب به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی اطهر در این مراسم، آقای جواد فشنگچی، مدیرعامل گروه صنعتی اطهر، ضمن بیان تاریخچه تاسیس گروه صنعتی اطهر و ارائه عملکرد و چشم انداز گروه صنعتی، اهداف راهبردی و پیشروی این گروه را تشریح و نقش پرسنل تلاشگر و وظیفه شناس را در این راستا حائز اهمیت دانست .
وی همچنین از تلاش های ارزنده پرسنل و شبکه فروش و مدیریت دو مجموعه اطهر بافت و اطهر غلات جهت دستیابی به اهداف موردنظر و ارتقای جایگاه والای گروه صنعتی اطهر تقدیر و تشکر نمود .

در جریان این مراسم حکم ابلاغ رضا اصلانی فر به عنوان معاون اداری و پشتیبانی گروه صنعتی اطهر از سوی مدیرعامل گروه صنعتی به ایشان اعطا گردید.

در پایان این مراسم، مدیرعامل گروه صنعتی اطهر، با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از کارکنان برتر اطهر بافت و اطهر غلات تقدیر نمود .

گفتنی است شرکت اطهربافت از مجموعه شرکت های گروه صنعتی اطهر در راستای رفع نیازهای صنایع مختلف کشور در دهه فجر سال ۹۶( سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال ) به دست مسئولان کشوری و استانی در شهرستان عجب شیر با ظرفیت تولید ۶۰۰۰ تن در سال به طور رسمی افتتاح و بهره برداری قرار گرفت . و هم اکنون با استفاده از متخصصین این صنعت و دارا بودن پیشرفته ترین دستگاه ها و امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی اقدام به تولید انواع رول گونی پلی پروپیلنی ساده و لمینت دار مشغول بوده و توانسته سهم بازار صنعت گونی را با کیفیت متفاوت به خود اختصاص دهد ..

شرکت اطهر غلات ایرانیان به عنوان بازوی توانمند بازرگانی و توسعه گروه صنعتی اطهر و تامین کننده مواد اولیه شرکت های آرد سازی و خوراک دام و طیور کشور در زمینه واردات غلات، مشاوره گمرکی و ترخیص مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز آنها و سپس صادرات مواد تولیدی در کنار کارخانه جات و شرکت های تولیدی میباشد .

 

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ ز