تخصیص 4 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی روستای تازه کند زوارق+ تصاویر
تخصیص 4 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی روستای تازه کند زوارق+ تصاویر
عصر امروز فرمانده سپاه بناب به همراه بخشدار مرکزی شهرستان و نماینده ولی فقیه در سپاه بناب در جلسه ای با مسئولان روستای تازه کند زوارق از تخصیص 400 میلیون تومان جهت تکمیل سالن ورزشی این روستا خبر دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، عصر امروز جلسه بررسی تکمیل سالن ورزشی صالحین روستای تازه کند زوارق با حضور سرهنگ پاسدار یحیی حیدری، رضا لعلی بخشدار مرکزی شهرستان بناب، حجت الاسلام والمسلمین طالبی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولان روستا در مسجد صحرای این روستا برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بناب در ابتدای جلسه گفت:  سپاه برخاسته از مردم است و برای خدمت به مردم شبانه روزی تلاش می کند.

وی افزود: مشکلات امروز کشور نباید باعث نا امیدی شود که قطعا با مدیریت جهادی این مشکلات پیش و پا افتاده حل خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بناب با تاکید بر اینکه انفاق باید بین مردم بیشتر شود که قطعا خداوند پاداش اخروی بسیار خوبی برای این کار خیر در نظر گرفته است، گفت:  امیدواریم این سالن ورزشی هر چه زودتر با کمک مسئولان تکمیل و به بهره برداری برسد.

سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز  در این جلسه گفت:اصل ترین رویکرد بنده و مجموعه سپاه خدمت به مردم است.

وی از تخصیص ۴ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی این روستا خبر داد و گفت:  امیدواریم این پروژه ورزشی و مردمی تا دهه فجر( بهمن ماه) تکمیل شود.

وی افزود: همه باید کمک کنیم تا این سالن تمام شود و بنده به شخصه لباس کار بر تن خواهم کرد تا خدمتی به مردم این روستا انجام بدهیم.

رضا لعلی بخشدار مرکزی بناب در ادامه این جلسه گفت:  اعتبارات روستایی بسیار محدود است و در واقع  اعتبار خاصی برای کمک به این سالن ورزشی به روستا داده نشده است.

بخشدار مرکزی بناب تصریح کرد: سعی خواهیم کرد از ظرفیت خیرین برای اتمام این پروژه استفاده کنیم.

لعلی در پایان  با تاکید بر اینکه آمده ایم به مردم خدمت کنیم و قطعا هدفی جز این نداریم، خاطرنشان کرد:  از زمان شروع خدمت به مردم با سمت بخشدار شهرستان اقدامات خوبی با اعتبارات میلیاردی برای تکمیل پروژه های عمرانی روستاها بخصوص آسفالت و غیره  انجام شده است و در ادامه برای پیشرفت تمام روستاهای شهرستان تلاش مضاعف خواهیم کرد.

 

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای گزارش داود زیبائی