تراکتور – مس؛ تداعی فینال 92 با دو بازمانده
تراکتور – مس؛ تداعی فینال 92 با دو بازمانده
دو بازیکن تیم‌های تراکتور و مس کرمان تنها بازماندگان از مصاف دو تیم در فینال جام حذفی سال 92 هستند.

به گزارش صدای بناب  دیدار فردای دو تیم تراکتور و مس کرمان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی تداعی‌کننده فینال این مسابقات در فصل 93-1392 است، جایی که تراکتوری‌ها موفق شدند با یک گل حریف را شکست داده و تنها جام قهرمانی‌‌ خود را در فوتبال کشور به دست بیاورند.

آن بازی همچون مصاف فردا در بهمن ماه به مورخه روز جمعه 25 بهمن سال 1392 لیکن به میزبانی ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد که سرخ‌پوشان دیار آذربایجان با تک گل دقیقه 51 سعید دقیقی توانستند نتیجه را یک بر صفر به سود خود رقم زده و فاتح این مسابقات شوند.

تونی اولیویرا، سرمربی سابق پرتغالی و محبوب پرشورها هدایت تیم تراکتور را بر عهده داشت و در سوی دیگر، لوکا بوناچیچ کروات که سابقه حضور در تبریز و تیم گسترش فولاد را در کارنامه خود دارد، به عنوان سکان‌دار تیم مس کرمان روی نیمکت این تیم حاضر بود.

اما بد نیست بدانید میلاد شیخ فخرالدینی مدافع کرمانی تراکتور و داود نوشی صوفیانی دروازه‌بان تبریزی مس کرمان که سابقه بازی در تیم مقابل را دارند، تنها بازماندگان فینال سال 92 در جمع بازیکنان حال حاضر دو تیم هستند که فردا مقابل تیم سابق و دیار خود به میدان می‌روند.

قابل ذکر است، فخرالدینی و نوشی صوفیانی در آن دیدار خاطره‌انگیز عضو تیم تراکتور بودند که در پایان جام قهرمانی را با پیراهن این تیم بالای سر بردند.

انتهای پیام/