تشریح جدول زمانبندی برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در آذربایجان شرقی
تشریح جدول زمانبندی برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در آذربایجان شرقی
حوزه/ مسئول اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، جدول زمانبندی برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در استان را که از ۲۷ تیرماه شروع میشود را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری حوزه از تبریز، مهدی باغبان نوین، مسئول اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگاران، با بیان این‌که ‌مسابقات قرآنی از ۲۷ تیرماه آغاز می‌شود، اظهارداشت: مرحله شهرستانی این مسابقات در پنج منطقه شهرستانی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات شهرستان‌های اهر، هریس، ورزقان، خداآفرین و کلیبر در شهرستان معین اهر و روز ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رقابت ثبت نام کنندگان از شهرستان‌های میانه، هشترود، چاراویماق، سراب و بستان آباد نیز در روز بیست و هشتم تیرماه و در شهرستان معین میانه برگزار شده و نیز تبریز به عنوان شهرستان و منطقه معین انتخاب شده ‌و کلیه ثبت نام کنندگان از شهرستان‌های اسکو، آذرشهر و تبریز در این محل مسابقه می‌دهند که در این راستا مسابقات قرآنی خواهران این منطقه در روز ۳۱ تیرماه و برادران در روز یکم مردادماه برگزار می‌شود.

باغبان گفت: مسابقات قرآنی شهرستان‌های مراغه، بناب، عجب شیر و ملکان در شهرستان معین مراغه ‌و روز چهارم تیرماه و مسابقات شهرستان‌های مرند، جلفا و شبستر  روز ششم مردادماه در مرند آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: کلیه داوران حاضر در این رقابت‌ها از طریق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انتخاب شده و به شهرستان‌ها فرستاده می‌شوند.

وی در خصوص تفاوت برگزاری دوره جاری مسابقات قرآنی با سایر دوره‌ها، گفت: در این دوره برای اولین بار از ضبط صوت استفاده شده و تمامی اجراها ضبط می‌شود و سپس به همراه کاربرگ‌ به سازمان مرکزی ارسال خواهد شد؛ چرا که داوری‌های مراحل بعدی این مسابقه بر حسب مرحله شهرستانی انجام می‌گیرد.

مسئول اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی متذکر شد: کلیه اخبار و مطالبی که در خصوص مسابقات قرآنی شهرستان‌ها وجود خواهد داشت، تنها از طریق کانال روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی اطلاع رسانی خواهد شد و هرگونه خبری به دور از این کانال خلاف است.

وی افزود: در صورت وجود هرگونه مشکل و یا پرسش، افراد می‌توانند با اداره کل به شماره ۲۵۲۹ تماس گرفته و سپس با درج شماره داخلی روابط عمومی به عدد ۳۱۰۵، و یا با تماس مستقیم به اداره امور قرآنی با شماره ۳۳۲۵۰۴۰۱ به صورت شبانه روزی سوالات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام / رقیه فتحی