تمام مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات با شکوه مسئول هستند/ دشمنان آرزوی انتخاباتی با مشارکت کم را دارند/ادارات افراد نخبه و توانمند خود را به عنوان روابط عمومی انتخاب کنند
تمام مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات با شکوه مسئول هستند/ دشمنان آرزوی انتخاباتی با مشارکت کم را دارند/ادارات افراد نخبه و توانمند خود را به عنوان روابط عمومی انتخاب کنند
فرماندار بناب با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور گفت: دشمنان آرزو دارند انتخابات پیش رو با مشارکت کم برگزار شود تا مردم را نسبت به نظام خود دل سرد کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی در در این جلسه با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو  و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر و روستا ها اظهار داشت: دشمنان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا انتخابات ناامیدکننده و با کمترین میزان مشارکت برگزار شود چرا که همانند سالیان گذشته تلاش دارند مردم را از نظام و انقلاب دل سرد و نقشه های شوم خود برای براندازی این نظام اسلامی را عملیاتی کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به چنین شرایطی همه مردم و مسئولان در برگزاری با شکوه هر چه تمام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ها مسئولیت دارند و همه می بایست با وحدت و یکپارچگی پای صندوق های رای حاضر شده و جواب دندان شکنی به نقشه‌های شوم دشمنان بدهیم و آنها را مجدد مایوس کنیم.

فرماندار بناب در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهمیت نقش روابط عمومی در ادارات دولتی و غیر دولتی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شناخته می شود که می بایست روسای ادارات افراد نخبه و توانمند خود را در این حوزه استفاده کنند.

وی افزود روابط عمومی خوب و توانمند می‌تواند با رابطه خوب با اصحاب رسانه در پوشش اخبار و منعکس کردن عملکرد دولت و ادارات مربوطه نقش آفرینی و مثمر ثمر واقع شود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر اینکه هیچ کدام از مراکز دولتی و پرسنل آنها حق تبلیغات برای شخص خاصی در انتخابات را ندارند، گفت: تمامی ادارات موظف هستند از امکانات دولتی برای برگزاری انتخابات و سایر امورات مربوطه که به آن ها ابلاغ می شود، استفاده کنند  و به هیچ عنوان از اموال دولتی برای کاندیداها و یا تبلیغات استفاده نکنند که خلاف قانون محسوب می شود.

فرماندار بناب در ادامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن 14 خرداد سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی هیچگونه دستورالعملی در حال حاضر در خصوص برگزاری مراسم این روز به دستمان نرسیده اما در صورت تایید مراسمی خوب و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهیم کرد.

فتحی در پایان با تاکید بر اینکه هر شخص در هر پست و سمتی می بایست تا آخرین دقیقه مسئولیت خود به مردم و کشور خدمت رسانی کند، گفت: بنده به عنوان فرماندار و سایر همکارانم در فرمانداری تا آخرین دقیقه که در مسئولیت هستیم تمام تلاش خود را برای پیشرفت و آبادانی شهرستان بناب و انجام مسئولیت های مربوط به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ داود زیبائی