تمجید امام جمعه بناب از اقدامات سربازان گمنام امام عصر(عج)
تمجید امام جمعه بناب از اقدامات سربازان گمنام امام عصر(عج)
امام جمعه بناب از اقدامات سربازان گمنام امام عصر(عج) در خصوص دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر تمجید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با تقدیر از اقدامات اخیر سربازان گمنام امام عصر(عج) در دستگیری سرکرده گروهک تروریستی اظهار کرد: به این می‌گویند قهرمان، قهرمانی این نیست که سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی را آن‌گونه به شهادت می‌رسانند و این ناشی از عجز و ناتوانی دشمن است.

 

خطیب جمعه بناب با تمجید از اقدامات سربازان گمنام امام عصر(عج) در خصوص دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر گفت: نازم بر سربازان گمنام امام زمان (عج) که عبدالمالک ریگی را از آسمان به زمین می‌کشند، روح‌الله زم را شکار می‌کنند و این بار نیز سرکرده گروهک تروریستی را به طرز ماهرانه ای از قلب آمریکا کشانده و در اختیار می گیرند.

 

وی سپس با تبریک عید بزرگ غدیرخم با اشاره به وقایع سرنوشت ساز غدیرخم اذعان کرد: اگر مردم حقیقت غدیرخم را می شناختند، روزانه چندین بار ملائکه آنها را زیارت و تفقد می‌کردند.

 

خطیب جمعه شهرستان بناب، افزود: امروز تمام بدبختی‌های بشریت از ناحیه انکار ولایت و غدیرخم است؛ از این رو تمام فجایعی که در وجب به وجب دنیا مشاهده می‌شود از کوتاهی مسلمانان بوده و شاهد و ناظر این فجایع در دنیا هستیم.

 

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی همچنین با اظهار همدردی با مردم لبنان، گفت: اتفاق اخیر در لبنان جهان اسلام را داغدار کرد و این‌ها ناشی از این است که بشر به رسالت خود عمل نکرده و به غدیر خم چنگ نزده است.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمانی و پزشکی به‌خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی در راستای سلامتی مردم با اشاره به نزدیکی ماه محرم و نحوه عزاداری در این ماه، تصریح کرد: امسال عزاداری‌های ماه محرم باید همراه با سیاست‌های نظام و ستاد مبارزه با ویروس کرونا باشد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب، افزود: سعی می‌کنیم با منویات مقام معظم رهبری عزاداری‌ها را برگزار کنیم و آنچه مسوولان نظام اتخاذ کردند با آن سیاست و شیوه برنامه‌های عزاداری را برگزار و سعی کنیم امسال احسان و نذورات خود را در قالب جیره خشک و بسته‌های حمایتی در اختیار مستمندان قرار دهیم.

 

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این قشر زحمتکش خاطرنشان کرد: خبرنگارانی که واقعیت‌های جامعه را انعکاس می‌دهند، مجاهد هستند و برای اعتلای نظام فداکاری می‌کنند که باید به آنها خداقوت گفت.