تهیه و توزیع 600 بسته معیشتی به ارزش 2 میلیارد و چهارصد میلیون ریال+ تصاویر
تهیه و توزیع 600 بسته معیشتی به ارزش 2 میلیارد و چهارصد میلیون ریال+ تصاویر
صبح امروز به مناسب ماه مبارک رمضان 600 بسته غذایی به ارزش هر بسته 4 میلیون ریال و در مجموع به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال به همت آستان قدس رضوی در بناب و کمیته امداد امام خمینی این شهرستان تهیه و بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد بناب توزیع گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، مراسم تهیه و توزیع 600 بسته غذایی در مسجد امیر المومنین (ع) و با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده مردم بناب در مجلس شوای اسلامی، فرماندار و رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بناب و همچنین نمایندگان آستان قدس رضوی در این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بناب در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: اقدام خداپسندانه آستان قدس و کمیته امداد امام خمینی ره بناب جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی حمایت از قشار ضعیف و کم درآمد جامعه را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و گفت: خداوند به ما امر فرموده به هر نیازمندی با هر دین و مذهب و ملیتی کمک کنیم که البته کمک به همشهریان مهم تر است.

وی افزود: امیدواریم این کمک ها به صورت آبرومندانه و مخفیانه به افراد نیازمند داده شود و در ماه های آینده این نوع کمک ها تداوم داشته باشند و تنها به ماه مبارک رمضان محدود نشوند.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی