توسعه ۳۰۰ هکتاری شهرک صنعتی بناب / رشد ۲ برابری صاردارات بناب در ۳ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل
توسعه ۳۰۰ هکتاری شهرک صنعتی بناب / رشد ۲ برابری صاردارات بناب در ۳ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل
فرماندار بناب ازتوسعه 300 هکتاری شهرک صنعتی بناب خبر داد و گفت: ۱۰۰ هکتار از این توسعه انجام شده و در آینده نزدیک کار واگذاری آن انجام خواهد شد و در کنار آن ۲۰۰ هکتار دیگر به زودی توسعه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب با اشاره به اینکه عدم توسعه شهرک صنعتی این شهر یکی از مشکلات اصلی بناب محسوب می‌شود،اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده 100 زمین هکتار برای برای توسعه این شهر ک در نظر گرفته شده است و به زودی کارهای واگذاری آن انجام خواهد شد.

وی افزود: در کنار ۱۰۰ هکتار توسعه انجام شده ۲۰۰ هکتار دیگر نیز در دست اجرا می باشد و در کل شاهد خواهیم بود که شهرک صنعتی بناب بیش از ۳۰۰ هکتار توسعه خواهد یافت و این به نفع صنعت جنوب استان خواهد بود.

فرماندار بناب با اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی صادرات شهرستان بناب در 3 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل گفت: در 3 ماهه سال جاری حدود ۶۰ میلیون دلار صادرات از بناب انجام شده است که همین مقدار در ۳ ماهه سال گذشته چیزی حدود ۳۷ میلیون دلار بوده است.

رفیعی از حمایت همه جانبه دولت از واحدهای تولیدی شهرستان بناب به خصوص از زمان شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: در همین راستا تسهیلات ۱۲ درصدی برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است و ۴۸۰ میلیارد ریال برای شهرستان بناب درخواست شده که با ۴۴۰ میلیون ریال آن موافقت شده است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان از عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تصویب شده برای واحدهای تولیدی گفت: متاسفانه بانکها از مصوبات ستاد تسهیل تمکین نمی کنند و با قانون های داخلی خود و عدم پرداخت تسهیلات تعریف شده به نحوی در رفع موانع تولید همکاری نمی کنند.

 

انتهای پیام/ مردم خواه