توقف موقت احداث ساختمان کتابخانه خیرساز روستای روشت بزرگ  به دلایل شخصی خیر/ این پروژه حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ کتابخانه های بناب جزو برترین های استان هستند
توقف موقت احداث ساختمان کتابخانه خیرساز روستای روشت بزرگ  به دلایل شخصی خیر/ این پروژه حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ کتابخانه های بناب جزو برترین های استان هستند
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بناب از پیشرفت ۳۰ درصدی ساختمان کتابخانه خیرساز روستای روشت بزرگ خبر داد و گفت: این پروژه به دلایل شخصی خیر فعلا متوقف شده است و امیدواریم هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علی قانع صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان بناب با بیان اینکه در حال حاضر 3 کتابخانه کوثر، مدرس و همچنین یککتابخانه روستایی واقع در روستای قره چپق در حال فعالیت هستند گفت: کتابخانه های بناب با وجود شیوع بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های مختلف به خصوص تحویل کتاب های مختلف به متقاضیان فعالیت کرده‌اند.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بناب از پیشرفت ۳۰ درصدی ساختمان کتابخانه خیرساز واقع در روستای روش‌بزرگ خبر داد و گفت: این کتابخانه سال گذشته به صورت صددرصد خیرساز شروع به احداث شده است اما در حال حاضر به دلایل شخصی خیر متوقف شده که امیدواریم هرچه زودتر این کتابخانه  به بهره برداری برسد.

وی افزود: این کتاب خانه توسط خیر مادر شهید در مساحت بالای ۶۰۰ متر مربع در حال احداث است که می تواند نیاز کتابخوانی روستاهای روشت بزرگ دوش و غیره را تامین کند.

قانع با تاکید بر اینکه کتابخانه های شهرستان بناب در جذب کتب کمک درسی جزو ۵ کتابخانه های برتر استان محسوب می شوند گفت: در همین راستا 1080 کتب کمک درسی توسط خیرین جذب شده است  که از همین نظر جزو کتابخانه های برتر استان محسوب می شویم.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بناب در پایان همکاری شهرداری بناب در خصوص واریز سهمیه نیم درصدی از عوارض را خواستار شد و گفت: امیدوارم شهرداری همانند سال های گذشته در راستای افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی از کتابخانه های شهرستان بناب حمایت کند.

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی