ثبت ۲۱۷ مورد طلاق طی ۹ ماه گذشته این شهرستان
ثبت ۲۱۷ مورد طلاق طی ۹ ماه گذشته این شهرستان
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بناب از ثبت 217 مورد طلاق طی 9 ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اعداد و ارقام آمار طلاق امسال نسبت به سال گذشته دربناب تغییر چندانی پیدا نکرده است.

به گزارش صدای بناب، عبدالرضا اسماعیل نیا در تشریح عملکرد اداره ثبت احوال در ۹ ماهه سال جاری با اعلام اینکه در این مدت زمان هزار و ۵۲۳ نوزاد در این شهرستان متولد شده اند، اظهارداشت: از این تعداد ولادت ۹۶۶ مورد در شهر و ۵۵۷ نفر در روستهای شهرستان متولد شده اند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بناب تعداد مرگ میر در در ۹ ماهه سال جاری را ۵۹۳ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد کل فوت شدگان سال گذشته در این شهرستان ۶۶۷ بوده است.

وی از ثبت ۲۱۷ مورد طلاق در مدت ذکر شده خبر داد و گفت: از این تعداد طلاق ۱۹۹ مورد در شهر و تنها ۱۸ مورد طلاق در روستاهای این شهرستان انجام شده است و این آما نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در این شهرستان تغییر زیادی نداشته است.

اسماعیل نیا با بیان اینکه آمار ازدواج ثبت شده از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه ۸۷۱ مورد بوده است، تصریح کرد: از این تعداد ازدواج ۷۶۰ مورد در منطقه شهری ۱۱۱ مورد در روستاهای شهرستان به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بناب روند صدور کارت ملی هوشمند در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سال گذشته ۲۱ هزار و ۵۳۷ کارت هوشمند و امسال نیز تا پایان آذر ماه ۷ هزار ۳۹۶ کارت هوشمند جدید در این شهرستان چاپ شده است.