جلسه آموزشی و توجیهی ناظرین انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بناب برگزار شد / شیخ رضا: امیدواریم افرادی همدل و همفکر راهی شورای شهر بناب شوند/ بنده در تایید و یا رد صلاحیت کسی دخالت نکردم
جلسه آموزشی و توجیهی ناظرین انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بناب برگزار شد / شیخ رضا: امیدواریم افرادی همدل و همفکر راهی شورای شهر بناب شوند/ بنده در تایید و یا رد صلاحیت کسی دخالت نکردم
عصر امروز جلسه توجیهی و آموزشی ناظران هیأت نظارت به منظور فراگیری و آشنایی با روند فعالیت برگزاری انتخابات در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، جلسه توجیهی و آموزشی ناظران هیأت نظارت به منظور فراگیری و آشنایی با روند فعالیت برگزاری انتخابات و نیز آشنایی با وظایف خود،با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی شهرستان بناب، اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها و کلیه ناظران انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان در محل سالن فرمانداری بناب برگزار شد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید بر اینکه حضور با شکوه در  انتخابات بیش از هر زمانی مهم تر می باشد گفت: تمام دشمنان انقلاب اسلامی منتظر هستند تا انتخاباتی با کمترین مشارکت برگزار شود اما قطعاً مردم با حضور پرشور در انتخابات سرنوشت کشورشان را خود انتخاب خواهند کرد و اجازه نخواهند داد، دشمنان برای ما تصمیم گیری کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر رای همانند موشکی بر پیکره دشمنان ایران و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: به طور یقین می‌توان گفت مشارکت پایین در انتخابات ابتدا به ضرر ملت و سرنوشت کشور عزیزمان ایران است و این راه را برای اعمال فشارها و تحریم ها بر علیه کشورمان باز خواهد کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی درخصوص صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اظهار داشت: هانطور که بنده در مصاحبه ای که اخیراً داشته‌ام تاکید کردم که مجلس شورای اسلامی می بایست بر نحوه صلاحیت نظارت داشته باشد و به این موضوع ورود پیدا کند .

شیخ رضا باقری بنابی با تاکید بر اینکه بنده در تایید صلاحیت و یا همچنین رد صلاحیت اعضای شورای شهر و روستاهای شهرستان بناب هیچگونه دخالتی نداشتم گفت:  این موضوع را با صراحت اعلام می‌کنم چرا که در حوزه وظایف بنده تایید صلاحیت و یا عدم صلاحیت برای کاندیداها وجود ندارد و این کار را اعضای اصلی ناظران انجام داده اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی باتاکید بر اینکه شورا و شهرداری قوی می‌تواند بسیاری از حوزه‌های مشکلات حوزه های شهری را حل و فصل کند گفت: مردم باید بدانند نماینده وظایف قانون گذاری و کارهای کلان را بر عهده دارد و نمی‌تواند در مسائل شهری و عمرانی آن دخالت زیادی داشته باشد و اگر شورا و شهرداری توان بیشتری داشته باشند، می‌توانند در رشد و شکوفایی شهر مثمرثمر باشند.

وی افزود: عده‌ای از بنده در خصوص وضعیت خیابان ها، تفرجگاه ها و همچنین آسفالت شهری و روستایی گله‌مندی می کنند اما این جزو وظایف شورا و شهرداری است که می بایست وضعیت آسفالت کوچه و معابر را ساماندهی و همچنین سایر پروژه های شهری را پیش ببرد و قطعا مردم باید در انتخابات به افرادی رای بدهند که از هر نظر اصلح باشند.

  وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر بناب افرادی رای بیاورند که با یکدیگر همدل و همفکر بوده و با دلسوزی و تلاش فراوان برای حل مشکلات شهری بناب و پیگیری مطالبات به حق مردم شبانه روزی تلاش کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی