جلسه شورای اداری شهرستان بناب برگزار شد+تصاویر/ امام جمعه بناب: هر کسی در هر پست و مقامی برای پیشرفت انقلاب تلاش کند
جلسه شورای اداری شهرستان بناب برگزار شد+تصاویر/ امام جمعه بناب: هر کسی در هر پست و مقامی برای پیشرفت انقلاب تلاش کند
ظهر امروز همزمان با شروع ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام خمینی ره جلسه شورای اداری شهرستان بناب به رسوم سالیان قبل در دفتر امام جمعه برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در این دیدار ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب و با عنایت اهل بیت و خواست خداوند به جایگاه پر قدرت امروزی خود رسیده است.

امام جمعه شهرستان بناب با تاکید بر این که تمامی کشورهای قدرتمند دنیا چشم دیدن پیشرفت این چنینی ایران را ندارند گفت: تمامی دشمنان اسلام و انقلاب دست به دست هم دادند تا این انقلاب مردمی را سرنگون کنند که به خواست خداوند نقشه شوم خود را به گور خواهند برد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و اسلامی است اظهار داشت: پرچم ایران پرچم اقتدار و استقلال در جهان اسلام به حساب می آید و همین عزت و جلال انقلابی اسلامی ایران موجب شده سایر کشور ها از انقلاب ایران الگو برداری کنند.

امام جمعه شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه هر فردی در هر مقام و جایگاه می بایست در راستای پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی ایران شبانه روزی تلاش کند اظهار داشت: از مسئولان شهرستان به عنوان خادمین مردم انتظار داریم برای پیشرفت و آبادانی این شهرستان انقلابی تلاش کنند.

در ادامه این جلسه شهریار فتحی فرماندار بناب ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: وارد ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی ایران شدیم و این سالیان نشان می دهد که انقلاب راه خود را به درستی برداشته و باعث بروز چنین دستاوردهایی برای کشور ایران شده است.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه با وجود شیوع بیماری کرونا گرامیداشت این ایام از راه های مختلف انجام خواهد شد گفت: خوشبختانه با همکاری مسئولان و ادارات شهرستان برنامه های خوبی اجرا می‌شود و همچنین شهر جوری تزیین بندی شده که در ایام الله دهه فجر به خوبی احساس شود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان با تاکید بر این که به دلیل بیماری کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور آحاد مردم برگزار نخواهد شد گفت:  ۲۲ بهمن امسال راهپیمایی به صورت رژه خودرویی و موتوری با همکاری مردم و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی برگزار خواهد شد.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ مردم خواه