جلسه شورای توسعه مهارت شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ رئیس فنی و حرفه ای بناب/ آمزش های سازمان با وجود کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود/ آمادگی برگزاری کلاس های فنی در تمام نقاط شهرستان را داریم
جلسه شورای توسعه مهارت شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ رئیس فنی و حرفه ای بناب/ آمزش های سازمان با وجود کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود/ آمادگی برگزاری کلاس های فنی در تمام نقاط شهرستان را داریم
جلسه شورای توسعه مهارت شهرستان بناب صبح امروز همزمان با هفته فنی و حرفه ای با حضور دهیاران،معاون سیاسی امنیتی فرماندار در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حمید بالغ در ابتدای جلسه با بیان اینکه آموزش نیاز ضروری برای پیشرفت هر کشوری می باشد، اظهار داشت: از مسئولان شهرستان و مدیران انتظار داریم موضوع آموزش را جدی گرفته و با نهادهای آموزشی مانند سازمان فنی و حرفه ای همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بناب آموزش‌های عملی و فنی را برای جوانان و نوجوانان بسیار ضروری دانست و گفت: تحقیقات اخیر نشان می دهد افرادی که به صورت عملی و فنی در زمینه آموزش و تحصیل مهارت دریافت کردند سریع تر و راحت تر وارد بازار کار شدند.

در ادامه جلسه رئیس فنی حرفه ای شهرستان بناب از برگزاری کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای در سطح شهرستان بناب خبر داد و گفت: سال ۹۸ کارگاه‌های متعددی در رشته های مختلف در شهرستان بناب برگزار شد ولی متاسفانه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری کلاس های آموزشی کاهش پیدا کرده است ولی با وجود این همچنان بیشتر کلاسها به صورت آنلاین برگزار می شود و آزمون های لازم هم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای آمادگی برگزاری کلاس های متعدد در سطوح مختلف در سطح شهرستان بناب را دارد، گفت: مسئولان روستاها و ریش سفیدان محلات درخواست خود را مبنی بر برگزاری کلاس ها فنی حرفه ای به این سازمان ارائه دهندتا ما زمینه آموزش برای آنها را فراهم کنیم.

رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان بناب از همکاری این نهاد آموزشی با اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با این سازمان ها داریم افراد تحت پوشش این نهادها می توانند از طریق سازمان فنی حرفه ای آموزش ها و مهارت های لازم را ببینندتا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

وی در پایان تعامل و همکاری تمام مسئولان را در راستای توسعه آموزش خواستار شد و گفت: سازمان فنی و حرفه ای برنامه متعددی برای اوقات فراغت نوجوانان وجوانان برای روزهای تابستان در نظر گرفته که امیدواریم در کنار سایر نهادها این برنامه ها عملی گردد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ زهرا احمدین