جلسه مجمع سلامت و ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در بناب برگزار شد+ تصاویر/ تجلیل از خیرین سلامت در حاشیه این جلسه
جلسه مجمع سلامت و ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در بناب برگزار شد+ تصاویر/ تجلیل از خیرین سلامت در حاشیه این جلسه
جلسه مجمع سلامت و ستاد شهرستانی مقابله با #کرونا با حضور دکتر صومی رئیس‌ داشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، جلسه مجمع سلامت و ستاد شهرستانی مقابله با #کرونا با حضور دکتر صومی رئیس‌ داشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

محمد باقری بنابی شیخ رضا نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این جلسه  ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان و سایر زحمتکشان در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: از تمامی نهادهای دولتی علی الخصوص فرماندار، شهردار و سایر مسئولان که در این خصوص زحمات بسیار زیادی کشیده اند، تقدیر و تشکر می کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی حل مشکل میدان دواب را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: از شهرداری تقاضا داریم تا حل نشدن مشکل بهداشتی این مکان را تعطیل و اجازه فعالیت ندهد.

وی حل مشکل فاضلاب شهرک ولی عصر (عج) را ضروری عنوان کرد و گفت: از مسئولان شهرستان مخصوصا اداره آب و فاضلاب انتظار داریم هر چه زودتر مشکل این فاضلاب این محل را حل کنند چراکه مردم از مسئولان انتظار دارند این مشکل هر چه زودتر حل شود.

حجت الاسلام باقری بنابی حل مشکل سرویس بهداشتی مدارس را را خواستار شد و گفت از آموزش و پرورش درخواست داریم هرچه زودتر مشکل سرویس برخی از مدارس الخصوص در روستاها مانند شورگل و روشت بزرگ را حل کند و تا حل نشدن این موضوع اجازه فعالیت این مدارس را ندهد.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: شهرستان سالیان سال در انتظار حل مشکل mra و احداث بانک خون می باشد که انتظار داریم هرچه زودتر این کمبوده هت حل و فصل شوند.

فرماندار بناب نیز  در جلسه مجمع سلامت و ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا گفت: با همکاری و وحدت همگانی توانستیم شیوع ویروس کرونا در بناب را به خوبی کنترل کنیم.

وی افزود: خیرین شهرستان بناب در حوزه سلامت بیش از ۳۷۰ میلیون تومان به بهداشت شهرستان در راستای تامین وسایل بهداشتی کمک کردند.

رفیعی خاطرنشان کرد: با کمک بسیج و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی در ایام اول شیوع ویروس کرونا در بناب تمامی نقاط شهر و روستا ها ضد عفونی و گند زدایی شدند

فرماندار بناب در پایان گفت: کادر درمان بناب در از شیوع ویروس کرونا شبانه روزی تلاش کردند که از آن ها تشکر می کنیم

گفتنی است در پایان این چلسه از خیرین سلامت شهرستان بناب در طی شیوع کرونا بسیار در این حوزه کمک کرده بودند تقدیر و تجلیل شد

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی