جهاد در راه خدا مانند نماز و روزه جزء واجبات است/ هشت سال دفاع مقدس برای مردم ایران درس استقامت و مقاومت به همراه داشت/ ترس دشمنان اسلام در این دوره  زمانی از کشور ایران بخاطر آموخته های هشت سال دفاع مقدس است /کادر درمان شهرستان بناب اکنون در نبرد با ویروس منحوس کرونا هستند
جهاد در راه خدا مانند نماز و روزه جزء واجبات است/ هشت سال دفاع مقدس برای مردم ایران درس استقامت و مقاومت به همراه داشت/ ترس دشمنان اسلام در این دوره  زمانی از کشور ایران بخاطر آموخته های هشت سال دفاع مقدس است /کادر درمان شهرستان بناب اکنون در نبرد با ویروس منحوس کرونا هستند
امام جمعه بناب جهاد در راه خداوند متعال را جز واجبات دانست و اشاره کرد همانطور که نماز و روزه واجب است مجاهدت در راه خدا هم جزء واجبات است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت السلام مصطفی باقری بنابی ظهر امروز درجلسه شورای اداری شهرستان بناب که به مناسبت هفته دفاع مقدس تشکیل یافته بود ضمن تسلیت ایام صفر و تبریک و تهنیت به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جهاد در راه خداوند متعال جز واجبات است همانطور که نماز و روزه واجب است و خداوند در قرآن کریم بارها به مسئله جهاد و شهادت در راه خداوند اشاره و تاکید کرده است و ما باید برای مجاهدت در راه خدا همواره آماده باشیم.

امام جمعه بناب تصریح کرد: ما با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تمامی کسانی که برای این انقلاب و اسلام جان بر کف به جبهه حق علیه باطل رفتند را زنده نگه می داریم.

حجت السلام باقری بنابی با اشاره به شروع جنگ تحمیلی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن بعثی با وجود اینکه میدانست کشور ایران به تازگی انقلاب کرده و هنوز نوپا است به ایران حمله کرده و سعی در شکست ایران داشت ولی جوانان ما جوانمردانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و پیروز میدان شدند.

امام جمعه بناب درس هایی را که  جنگ تحمیلی به مردم ایران داد است  را مهم عنوان کرد و گفت: جنگ تحمیلی به ما آموخت که در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم و سر سوزنی به آنها باج ندهیم و از خاک و ناموس خود با قدرت تمام دفاع کنیم و اینکه امروز دشمنان از ما حساب می برند و می ترسند نشانه درسهایی است که ما  از جنگ تحمیلی یاد گرفته ایم.

وی دفاع مقدس را تمرین گاهی برای روزهای سخت دانست و گفت: اکنون که دشمنان قصد دارند ما را از هر طرف زیر فشار قرار دهند تا تسلیمشان شویم نشانه ترس آنها و استقامت و پیروزی ما است.

امام جمعه بناب تصریح کرد: ما با استقامت در مقابل فشارهای اقتصادی و تحریمهای ناجوانمردانه و با استواری تمام در مقابل آنها ایستادگی می‌کنیم و آنها را مغلوب می کنیم.

حجت السلام مصطفی باقری بنابی با اشاره به برکات دیگر جنگ تحمیلی خاطرنشان شد و گفت: ما اگر وارد هشت سال جنگ علیه دشمنان نمی شدیم به ارزش واقعی این روزها پی نمی‌بریم و قدر شهیدانی را که ۴۰سال در هرشرایطی مقاومت کرده اند را نمی دانستیم.

وی با اشاره به برخی از مشکلاتی که در جامعه کنونی ما وجود دارد گفت: در همه کشورها اختلاس و خلاف وجود دارد و قرار نیست که ما این اختلاس ها و دزدی ها از مردم و بیت المال را پای این انقلاب بنویسیم این گونه خطاها بخشیدنی نیست و باید مقامات اجرائی نتیجه دزدی ها و اختلاس ها را به خلاف کارها نشان دهند.

حجت السلام باقری بنابی ایستادگی و استقامت در مقابل بیگانگان را امری اساسی عنوان کرد و گفت: مردم و مسولان کشور باید از تفرقه و جدایی دوری کنند و همواره در هر شرایطی کنار هم باشند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی مسئولان کشور که پا به پای هم در این روزهای سخت مسائل کشور را به پیش می برند گفت: امروز هم با وجود شیوع کرونا جنگ بین کرونا و کادر درمان وجود دارد که تمامی شبکه درمان و بهداشت شهرستان بناب شانه به شانه هم در نبرد با کرونا به سر می برند و  امیدواریم که مردم رعایت حال کادر درمان را داشته باشند و از  خداوند برا ی تمامی کادر درمان وبهداشت شهرستان بناب تنی سالم را آرزومند هستیم.

 

انتهای پیام / زهرا احمدین