حضور پرشور مردم در انتخابات محاسبات دشمنان را برهم ریخت/اصناف و کسبه بناب در همه برهه های زمانی سخت در کنار مردم و دولت ماندند
حضور پرشور مردم در انتخابات محاسبات دشمنان را برهم ریخت/اصناف و کسبه بناب در همه برهه های زمانی سخت در کنار مردم و دولت ماندند
فرماندار بناب در جمع اصناف و کسبه شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز اصناف گفت: مردم شهرستان بناب در روز 28 خرداد حماسه ای دیگر را در کنار سایر هموطنان رقم زدند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی فرماندار بناب به مناسبت فرا رسیدن یکم تیر ماه روز اصناف ملی در جمع اصناف و کسبه شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام رضا ع اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از حضور باشکوه مردم شهرستان بناب در انتخابات 28 خرداد کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

فرماندار بناب با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای ناامیدی مردم و کاهش مشارکت آنها در انتخابات انجام دادند گفت: آنها در محاسبات خود دچار اشتباهات زیادی شدند و این فراموش کردند که مردم انقلابی و حسینی ایران با وجود تمام مشکلات از نظام و کشور خود حمایت می کنند.

وی حضور باشکوه مردم با وجود بیماری کرونا در پای صندوق های رای را بی نظیر و مثال زدنی عنوان کرد و گفت: شاهد بودیم که تا ساعت 2 بامداد 29 خرداد مردم در شهرهعای مختلف کشور پای صندوق های رای حاضر می شدند که این خود گواه انتخابات پرشور امسال می باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اصناف و کسبه شهرستان بناب گفت: در ایام کرونا و انتخابات این قشر از جامعه همواره در کنار دولت و مردم بودند.

وی تصریح کرد به دلیل وجود بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن مجبور شدیم مدتی بازار را تعطیل کنیم که اصناف و کسبه بناب با وجود همه مشکلات و گرفتاری ها در کنار ما ماندند و از قوانینپیروی کردند که جا دارد از زحمات و همکاری آنها کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ رقیه فتحی