حقوق تیر و مرداد پرسنل شهرداری بناب آماده پرداخت/ پیشرفت پروژهای عمرانی شهرداری طی 57 روز گذشته/پیگیری جدی تکمیل طرح جامع بناب یکی از مهترین اتفاقات اخیر  شهرداری/ برای شهردار جدید آرزوی موفقیت دارم
حقوق تیر و مرداد پرسنل شهرداری بناب آماده پرداخت/ پیشرفت پروژهای عمرانی شهرداری طی 57 روز گذشته/پیگیری جدی تکمیل طرح جامع بناب یکی از مهترین اتفاقات اخیر  شهرداری/ برای شهردار جدید آرزوی موفقیت دارم
سرپرست شهرداری بناب از آماده سازی حقوق تیر و مرداد پرسنل شهرداری بناب خبر داد و گفت: چک پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شهرداری صادر شده و طی یک یا دو روز آینده وایز خواهد شد.

کریم صمد زاده عصر امروز در گفتگو با پایگاه خبری صدای بناب، ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه بناب، نماینده مردم بناب، فرماندار، اعضای شورای شهر و سایر مسولان شهر بابت حمایت از شهرداری اظهار داشت: شورای اسلامی شهر بناب اول مردادماه اینجانب را به عنوان سرپرست شهرداری بناب منصوب کرد  که قبل از آن در سمت رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مشغول خدمت رسانی به مردم شریف بناب بودم.

سرپرست شهرداری بناب تصریح کرد: بننده نزدیک ۲۹ سال است که در شهرداری در سمت های مختلف مانند معاون شهردار، معاون شهرسازی و برنامه‌ریزی در خدمت مردم شریف و عزیز بناب هستم و خدا را شاکرم طی 57 روز اخیر تمام تلاش خود را بکار بستم تا بتوانم خدمات ارزنده ای برای شهرداری انجام بدهم.

وی صداقت را سرلوحه کار و فعالیت خود در طول چندین سال خدمت خود عنوان کرد و گفت: مهمترین کمبودی که شهرداری بناب از آن رنج می برد نبود مدیریت است که به خواست خداوند متعال و تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم توانستیم تا حدودی نابسامانی ها و مشکلات مالی شهرداری را در کمترین زمان سرپرستی خود سازمان دهی کنیم.

کریم صمدزاده ضمن تشکر و قدردانی از همکاران خود در مجموعه شهرداری گفت: اگر تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل، کارگران و کادر شهرداری نبود مطمئنم بسیاری از کارهای عقب مانده شهرداری سازماندهی نمی شد و حقوق معوقه چندین ماه کارگران و پرسنل پرداخت نمی‌شد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی و تلاش های مداوم سایر پرسنل توانستیم حقوق و مزایای اردیبهشت و خرداد را تمام و کمال پرداخت کرده و همچنین حقوق تیر و مرداد کارگران و سایر پرسنل شهرداری آماده شده و چک آن نیز برای پرداخت صادر شده است که طی یک یا دو روز آینده پرداخت خواهد شد.

صمدزاده شهرداری بناب را مانند قطار خارج شده از ریل تشبیه کرد و گفت: با انگیزه ایجاد شده در کادر شهرداری بسیاری از برنامه های عقب افتاده سامان دهی شده وخوشبختانه قطار شهرداری کم کم در حال وارد شد به مسیر اصلی خود است.

کریم صمد زاده پیگیری عالی تکمیل طرح جامع بناب، پیشرفت چشمگیر پروژه های متعدد شهرداری و همچنین اقدامات موثر انجام شده در راستای زیبا سازی شهری بناب را از سایر اقدامات انجام شده طی 57 روز سمت سرپرستی شهرداری خود اعلام کرد و گفت: در این مدت زمان شبانه روزی و با کمک نماینده بناب، فرماندار و اعضای شورای شهر و سایر مسئولان شهرستان برای اهداف کوتاه مدت خود تلاش کردیم و امروز خوشحالیم کی طی تنها 57 روز چنین اقدامات خوبی را انجام داده و کارنامه تقریبا درخشانی را برجا گذاشتیم که قطعا تکمیل طرح جامع بناب می تواند بسیاری از مشکلات به بخصوص گرانی ملک و اراضی در این شهر را کنترل کند.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود شرایط کرونا متاسفانه منبع درآمد نه تنها در شهرداری بناب بلکه در کل کشور نیز کمتر شده است که نبود ساخت و ساز باعث فشارهای اقتصادی و کمر شکن برای اصناف و بخصوص شهرداری شده که با این وجود ما به خواست خدا توانستیم در این مدت کوتاه نزدیک به ۹ میلیارد تومان در آمد داشته باشیم که رقم مناسبی به حساب می آید.

سرپرست شهرداری بناب در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی کسانی که طی 57 روز اخیر وی را در پیشبرد اهداف شهرداری یاری کرده اند گفت: از صمیم قلب برای دوست و همکار عزیز جناب آقای نظام پرست آرزوی موفقیت خواهم داشت و سعی خواهم کرد در سازمان حمل و نقل شهرستان بناب با تمام قوا به خدمت رسانی صادقانه برای مردم شریف بناب انجام وظیفه کنم.

انتهای پیام/ زهرا احمدین