دستگاه های اعمال قانون از هرگونه تبعیض خودداری کنند/ بانک ها در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی قطعاً پلمپ خواهند شد/  نقش مهم و سازنده رسانه‌ها در کمک به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا/ خیرین هوای متضررین کرونایی را داشته باشند
دستگاه های اعمال قانون از هرگونه تبعیض خودداری کنند/ بانک ها در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی قطعاً پلمپ خواهند شد/  نقش مهم و سازنده رسانه‌ها در کمک به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا/ خیرین هوای متضررین کرونایی را داشته باشند
فرماندار بناب هرگونه تبعیض در اجرای قوانین بهداشتی از سوی دستگاه‌های اعمال قانون را غیر قابل قبول به عنوان کرد و گفت: دستگاه های متولی در صورتی که از شخص فرماندار تخلف دیدن حتماً برخورد کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی عصر امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان بناب با عنوان طرح سردار حاج قاسم سلیمانی عدم تبعیض  در دستگاه‌های نظارتی و مربوطه را خواستار شد و گفت: دستگاههای نظارتی نباید در اجرای قوانین بهداشتی و محدودیت های کرونایی با هیچکس تعارف داشته باشند و به هیچ عنوان در اجرای قوانین تبعیض قائل نشوند.

وی تصریح کرد دستگاه های متولی اجرای قوانین محدودیت های کرونایی می بایست در صورتی که از شخص فرماندار و سایر مسئولان نیز تخلفی دیدند طبق قوانین با آنها برخورد کنند .

فرماندار شهرستان بناب خرده گیری و بهانه تراشی در وضعیت کرونایی  از سوی نهادهای مربوطه را غیر قابل‌قبول عنوان کرد و گفت: تمامی دستگاه ها می بایست با تمام پتانسیل  از یکدیگر حمایت کرده تا شاهد فروکش شدن بیماری کرونا طی 2 هفته آینده باشیم.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب نقش اصحاب رسانه در کمک به کاهش شیوع بیماری کرونا و بسیار مهم عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی از رسانه‌ها  تنها با اخبار ناامید کننده مردم را در این ایام کرونایی بیش از گذشته مایوس می کنند لذا تقاضا داریم تمامی رسانه‌ها از پتانسیل خود برای کمک به کاهش شیوع بیماری کرونا استفاده کنند.

فتحی نقش خیرین در ایام اجرای محدودیت های کرونایی را مهم عنوان کرد و گفت در این ایام عده‌ای از همشهریان مشاغل خود را از دست داده و یا تعطیل می باشند لذا خیرین و یا سایر افرادی که توان مالی دارند می توانند به سایر همنوعان خود که به شدت متضرر شده‌اند کمک کنند.

فرماندار شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه بانک هایی که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند قطعاً برخورد خواهد شد گفت: طی جلسه ای با روسای بانک های شهرستان داشتیم به آنها فرصت کوتاهی داده ایم تا قوانین بهداشتی خود را را اعمال کنند و در غیر این صورت مانند سایر اصناف آنها نیز پل خواهند شد.

انتهای پیام/ داود زیبائی